Exercitii triceps
Antrenamentul pentru triceps ofera unele exercitii specifice si necesare pentru definirea acestei grupe musculare. Partea buna este ca numeroase exercitii destinate pieptului sau umerilor solicita intens tricepsul, astfel incat acesta lucreaza indirect in majoritatea antrenamentelor tale. Partea rea ar fi ca in acest mod se poate ajunge usor la supraantrenament daca insisti, in cadrul aceluiasi antrenament, direct si indirect pe tricepsi.
1. Impins din culcat cu haltera (priza cu mainile apropiate)
|
- Acest exercitiu lucreaza "santul" pectoralilor, deltoidul anterior si in special tricepsul.
- Cu cat priza este mai ingusta cu atat mai mult soliciti tricepsul in defavoarea celorlalte grupe amintite mai sus. Priza optima este cea cu palmele la o departare de 15-20 de centimetri.
- Exercitiul se desfasoara similar cu impinsul de la piept din culcat, cu diferenta ca de aceasta data bratele vor aluneca pe langa corp pe parcursul exercitiului.
- Bara este impinsa de la piept pana in pozitia superioara unde coatele sunt intinse, apoi se coboara incet pana atinge pieptul.
- Acest exercitiu poate fi efectuat si pe bancile inclinate sau declinate.
|
Respiratia: Inspira pe parcurs ce bara coboara spre piept si expira la revenire.
2. Extensii la helcometru
|
- Unul dintre cele mai bune exercitii de izolare, solicitand complet tricepsul.
- Stand, cu picioarele departate la nivelul umerilor, folosind o priza in pronatie (cu palmele in jos), cu o distanta intre maini de 10-15 cm.
- Imobilizeaza parea superioara a bratelor pe langa corp, indoindu-le doar din cot si, folosind o miscare semicirculara, flexeaza tricepsul pana in pozitia inferioara unde bratele sunt intinse iar bara ajunge la nivelul coapselor.
- Incordeaza tricepsul pentru a pastra aceasta pozitie pentru cateva secunde, apoi revino lent in pozitia initiala.
- Repeta miscarea concentrandu-te asupra corectitudinii executiei.
|
Respiratia: Inspira pe parcurs ce bara coboara si expira la revenire. Nota: Acest exercitiu poate fi executat si cu un singur brat
3. Extensii cu haltera din culcat
|
- Foloseste o haltera de greutate medie aplicand o priza ingusta.
- Pentru a te stabiliza in timpul executiei exercitiului, stai in culcat cu picioarele departate de-o parte si de alta a bancii de lucru.
- Tine bratele intinse deasupra capului, partea superioara a acestora ramanand imobilizata pe parcursul exercitiului.
- Indoaie bratele din cot, permitand halterei sa coboare intr-un arc semicircular pana la nivelul fruntii
- Folosind contractia tricepsului inverseaza directia de miscare a barei pana in pozitia initiala in care ajungi iar cu bratele intinse.
|
Respiratia: Inspira cand bara coboara spre frunte si expira pe parcurs ce intinzi bratele. Atentie! Acest exercitiu cunoaste o multitudine de variatii: poti incerca prize cu o distanta dintre palme diferita, o priza in supinatie (cu palmele in sus) sau folosirea unei banci inclinate sau declinate.
4. Extensii cu un brat cu gantera
|
- Stand sau in sezut, cu o gantera deasupra capului, bratul intins, priza fiind in asa fel incat palma sa fie orientata spre exterior, iar gantera paralela cu solul.
- Coboara incet gantera dupa cap, pana atinge gatul, dar tine bratul cu partea superioara lipita de ureche (sau cat mai apropiata) si fixa pe tot parcursul exercitiului.(miscarea va fi facuta indoind bratul din cot)
- In pozitia inferioara (gantera ar trebui sa fie perpendiculara pe sol) mentine contractia apoi ridica bratul in sus contractand tricepsul.
- In pozitia superioara, unde bratul este complet intins, stai o secunda apoi reia miscarea.
|
Respiratia: Expira la coborare si inspira spre pozitia superioara. Atentie! Acest exercitiu se poate face folosind si doua maini daca optezi pentru o gantera grea, esential este insa ca miscarea sa fie executata foarte lent.
5. Extensii din stand cu haltera
|
- Exercitiu fundamental pentru triceps, poate fi executat si cu doua gantere.
- Prinde bara (de greutate moderata) folosind o priza cu mainile apropiate.
- Stand, cu picioarele departate la nivelul umerilor, intinde mainile deasupra capului, tinand bara cu palmele spre exterior.
- Mentine pozitia bratelor pe parcursul miscarii, partea superioara a acestora fiind fixa de-o parte si de alta a capului.
- Coboara bara prin flexarea mainilor din cot, pana cand haltera ajunge la nivelul cefei, pozitie in care bratele sunt indoite la maximum.
- Fara a misca corpul in pozitia inferioara, folosind doar forta tricepsului, ridica inapoi bara in pozitia de start, apoi repeta conform programului.
|
Respiratia: Inspira in pozitia superioara si expira in cea inferioara. Atentie! Poti varia priza pentru a izola diferite parti ale muschiului. Alte exercitii: Flotari cu coatele pe langa corp, partea superioara a bratului alunecand pe langa corp. Flotari la paralele (Impingeri in brate, prin indoirea bratelor corpul urca si coboara fata de paralele) Poti incerca acest exercitiu si acasa, folosind un scaun cu manere. vezi exercitii pentru alte grupe musculare
Top exercitii pentru triceps pe fitbody.ro:
Vezi mai multe exercitii pentru triceps (video) pe www.fitbody.ro
publicat de Webmaster
135 comentarii. Posteaza un comentariu
|
12-10-2010 20:57 de ghost
am 19 ani merg la sala de 2 ani iau proteine si arat foarte bine pentru cei care nu au masa nu le recomand sa faca sala de la 72 de kg am ajuns la 105 kg dar trebuie sa ti si un program alimentar
|
|
13-10-2010 21:31 de shefu tau
bha ghost? ti-au murit laudatorii?ce dak ai 105 kh...?esto tot numa muschi?eu am 17 ani muncesc la camp si bat pariu ca am cel putin de 2 ori mai multa forta ca tine
|
|
14-10-2010 22:55 de Anonim
ai dreptate shefu tau..ghost a uitat sa specifice si inaltimea.sh eu am tot 17 ani,1,78,77kg,am toti muschii bine dezvoltati,pentru cei care trag de fiare am un sfat,sa alerge mult
|
|
17-10-2010 17:01 de traficantu
pentru cei care vor sa castige masa musculara cel mai bine sa nu alerge
|
|
18-10-2010 22:06 de Anonim
da ai luat pastile ceva? sau doar din fiare?
|
|
26-10-2010 19:51 de Anonim
Nu stiu ce sa zic eu fac de 7 luni sala cu antrenor...dar nu este vreo persoana in sala care concureaza si sa nu ia nimic.Si nu ii oo problema in a lua proteine dar cel mai bine este sa vorbiti cu antrenorul de la sala
|
|
30-10-2010 17:41 de al3xw
Conteza si metabolismu foarte mult aici ..am 18 ani fac inot de performanta trag la fiare toata ziua si tot am facut ditamai burata ....asa am am fost de mic nu o pot da jos
|
|
03-11-2010 09:53 de fan_uso
eu zic ca cel mai bn ar fi sa iti faci un program al tau, sa tragi la sala putine serii dar intens( cate 3-4 serii la 3-4 aparate/ grupa de muschi) e bn sa se lucreze spate cu biceps intr-o zi si triceps cu piept in alta zi( abdomenele pot fi facute zilnic) indicat ar fi sa consultati un medic daca vreti sa bagati cv in voi( proteine, creatina, carnita sau altceva) si cel mai important este atunci cand te antrenezi ALIMENTATIA!
|
|
03-11-2010 09:54 de fan_uso
asta pentru cei care vor sa ia in masa musculara. si ar mai fi indicat sa alergi de minim 2 ori/saptamana.
|
|
19-11-2010 15:13 de bog_92
bai fan_uso dreptate ai
dar nai nevoie si de un doctor daca sa iei cretina sau altele
|
|
23-11-2010 21:26 de ambition
Salut.Cei care vor sa arate bine,parerea mea ar fi sa se documenteze inainte de a merge la sala,si fara macar a putea face 10-15 flotari,in concluzie bani aruncati aiurea,cel mai bine e sa faci exercitii acasa timp de 1 luna si apoi la sala,exercitii gen flotari,flotari pt triceps,genoflexiuni,un maner pt antebrat ar fi exelent ar crete forta in brate considerabil,apoi sa mergeti la sala,cei care nu au timp sau bani,se poate face treaba si acasa daca exista seriozitate si ambitie se poate creste mai mult ca un tip care merge la sala si nu prea stie pe ce lume traieste,bine ar fi sa aveti 2 gantere,de 1-5 kg si sa faceti urmatorul programhttp://www.youtube.com/watch?v=wePfkCyJNKQ,de 4-5 ori pe saptamana ar fi excelent sa il face-ti pune in miscare aproape orice muschi,spor.
|
|
25-11-2010 14:46 de Anonim
salut.nu este adevarat ca daca nu ai masa sa nu te apuci de fiare.eu va spun in cazul meu cand am inceput sa merg la sala aveam 19 ani,72kg si 1,84m. iar acum am 87 de kg si nu am nici-un gram de grasime.deci,sfatul meu ducetiva la sala chir daca nu aveti masa
|
|
26-11-2010 03:03 de Anonim
sal frate de shefu tau ai dreptate dale peste nas
|
|
27-11-2010 15:58 de Cartus
pentru inceput astia care se tot dau mari daca vreti sa va rup mainile veniti sa faceti cu mine ca fac forta de 5 ani si am decat 80 de kg da nu proteine sau ce luati voi asa ca exercitiu cu bara peste ceafa e cel mai bun
|
|
28-11-2010 20:11 de poponet
fraierilor,proteinele retin apa in muschi,o sa aratati ca niste bebeblusi, umflati si fara forta, beahh
|
|
02-12-2010 14:35 de Trify
foarte smecher program :P
|
|
08-12-2010 14:09 de Xander
Bai eu fac sala de o luna ,am 1.83,si de la 73kg am ajuns la 78.Masa am pus calumea,fara proteine,doar cu ambitie si seriozitate.Dupa parerea mea oricine poate,indiferent de inaltime sau masa.
|
|
10-12-2010 19:48 de unu
ba xander...dispari cu tot cu alea 5 kg de ''masa'' zici tu...ai pus vreodata mana pe o bucata de 5 kg de carne de ce vrei tu sa vezi cam cum arata?Mai ales dupa o singura luna prea putin probabil,si fara nici un supliment si mai putin probabil sa fii pus atat pe tine...te salut
|
|
11-12-2010 13:18 de Anonim
Au dreptate colegi care au scris , specifica si inaltimea ca degeaba ai 1.70 si 105 kg ... zice lumea ca esti 4 pe 4 asa ca ... nu mai spune sa nu se duca la sala cei ce nu au masa din contra e bine sa va apucati de un sport fie culturism fie inot,fotbal,rugby etc.
Nu toti ne-am nascut la fel anumiti factori genetici ne-au influentat cresterea masei musculare.
Io spre exemplu cand m-am apucat de sala aveam 1.83 si 69 kg .. aqm am 1.85 si 77 kg dupa 6 luni de sala legate adik nu am pus si pauzele dintre luni. Multi imi ziceau sa mai stau acasa sa ma ingras si apoi sa ma apuc ,am tacut din gura m-am tinut de treaba ,am ciulit urechile la cei mai mari si am capatat experienta in timpul acesta.Acum am ajuns sa dau sfaturi celor ce fac de 1-2 ani de sala ..
|
|
11-12-2010 19:26 de Anonim
Ce ai facut la sala de ai pus pe tine 30kg de muschi,ai mancat slanina sau ce?In 2 ani nu poti sa pui atatia muschi chear si daca ai avea 2 metri inaltime. Vad ca iti place sa te lauzi,poate ca ai 1.80m dar ai spus ca aveai 72kg si ai ajuns la 105kg,ce ai luat?RAHAT? doar cu steroizi ajungeai la o asemenea greutate,POATE AI CEVA MUSCHIULETI PE TINE DAR SA STI CA NU TE CRED GHOST,ASTA ESTE ESTI UN MARE MINCINOS.....
|
|
12-12-2010 09:38 de cip
am cititi ce tot scrieti fiecare .. important nu e cate kg ai..ci sa faci orice sport si preferabil de mic ca sa se poata dezvolta musculaturacorpului.spre de exemplu eu am facut cadn eram ami mic foarte multe exercitii la paralele : pompe,spate,bicepsi,flotari,abdomene,umeri.. cam tot si sincer nici nu imi trebuia sala... importanta e vointa .. sa te autodepasesti sa incerci din ce in ce mai mult.. fie cat mai multe repetari ori mai multa greutate,ori cu exercitiile facute mai rapid sau lent(desi eu am facut cu greutati mari mai rapid..astfel am capatat viteza in lovituri si bineinteles cu forta date).momentant combin ceea ce am spus mai sus si da roade pt mine.
Parerea mea e ca conteaza foarte mult vointa,adica cadn ajungi acasa sa poti dormi ca un bebelus,fara povestea de noapte
|
|
14-12-2010 14:27 de Codrin
Cea ce spune ghost e o prostie in primul rand o crestere de 30 de kg pe un schelet sub 1,90 in 2 ani de zile este extrem de mult,astfel pot sa pun pariu ca in afara de faptul ca e umflat,forta lasa de dorit eu fac sala de 1 an de zile si inot de performanta de 8,cand am inceput sala aveam 1 95 si 80 de kg acuma am 2 m si 89 de kg...e adevarat ca nu arat ca un pui indopat cu steroizi insa raportul forta/dimensiune este unul excelent asa ca incercati sa nu va ganditi ca mergeti la sala doar ca sa puneti muschi ganditiva ca forta este mult mai importanta decat masa
|
|
19-12-2010 12:13 de GHYAVOLOOL
Mno, nu ai cum ma sa pui atata muschi pe tine fara sa pui si grasime. Eu in 8 luni am pus 10 kg pe mine dar si cu grasime. Voi mai insista pe masa iarna asta,iar de la primavara o sa bag jogging si rup bicicleta in parcuri.
|
|
21-12-2010 12:14 de Poponet
Poponeti daca tu crezi ca proteinele retin apa in muschi ..atunci imi pare rau pentru tine..Ar insemna sa numai mananci nici mancare dupa logica ta.
|
|
02-01-2011 17:19 de apollo
am obs ca pe site-ul asta va dati cu parerea multi dar putini au dreptate...cine a zis mai sus ca importanta e forta,ca forta conteaza nu masa.eu am facut doua sporturi unul de contact si unul de aparare si am prins forta destula credetima.dar dak vrea omul sa arate bine merge la sala.adik dak nu vrei masa stai in pana mea la sapa si fa doar forta.
|
|
05-01-2011 18:19 de cyoby
Eu fac sala de 6 luni si arat foarte bine recunosc si cu proteine da si cu multa munca
|
|
06-01-2011 18:58 de spataru100
cyoby daca u esti ala din poze felicitari
e de remarcat in 6 luni sa faci asa brate bv
poti spune cum se numesc proteinele pe care le ai luat si programul tau la brate ? (nr de serii de repetari si la ce aparate)sunt curios :P
|
|
07-01-2011 15:22 de Mihai
salut am 21 de ani fac sala de 1 an jumate si iau animal pump si il combin cu brutal gainer si arat foarte bn la corp intotdeauna daca vrei sa aratati bn la corp trebuie sa combinati o creatina cu o proteina:> si o sa vedeti ca imi dati mare dreptate
|
|
13-01-2011 03:32 de Anonim
ce atata creatina proteina, eu va arat sportivi care fac performanta fara creatina , conteaza 1 geneticul 2 programul alimentar si antrenamentul e mai putin important ca alimentatia
|
|
13-01-2011 21:13 de Anonim
eu am 10 ani si fac 50 de flotari
pentru ca am inceput de mic sa fac sport
|
|
15-01-2011 01:41 de clau_thebeast
bv e bine sa faci 50 flotari de la varsta ta da ai grija dac te dezvolti prea rau ati ingreuneste cresterea mai stai sa mai cresti ...:P nu te apuca de la 10 ani de exerciti ..in special dac vrei sa te dezvolti cum treb practica un sport.
|
|
16-01-2011 17:54 de AnonimUs
am 15ani azi miam luat gantere de 10kg !!!Am 1.71 94kg....cam grasut credeti ca daca trag de fiare si fac exercitii fizice in casa voi mai slabi ?!!!sau daca ma apuc la varsta mea o sa am de suferit cu spatele sau coloana cand voi fi mai mare ?!!
|
|
17-01-2011 19:05 de clau
AnonimUs sper ca ganterele se fac mai mici la KG deoarece e prea mult 10 kg pt ca dac dej a ai 94 kg nu prea merge mai scade ori cu 5.6.7 kg si dupa ce te obisnuiesti ...tocmai asta e ideia dac faci cu kg mari colana are de suferit si mai multe oase
|
|
20-01-2011 15:03 de WebMaster
@AnonimUs
Este cam devreme pentru un sport cu greutati! Iti recomand sa tii un regim alimentar sarac in grasimi si carbohidrati si bogat in proteine si sa faci mai mult cardio.
Uita de mancarea tip fast-food si de sucuri si alearga cate o jumatate de ora pe zi prin parc sau in jurul blocului. Vei vedea rezultate!
|
|
20-01-2011 21:02 de crisan
crisan eo am facut de 6 si inca 3 lluni da nu am crescut de ji am respectat regulamentu mam definit doar ce sa fac sa cresc in masa indicati de proteine in ce l mai scurt timp multumesc:d
|
|
20-01-2011 21:26 de nedumerire totala
Frate nu inteleg deci am 15 ani dar degaba fac exerciti as crede? pt ca in timp ce cresc Inaltime in m slabesc? ce se intampla cu toti muhsci de la 15 ani cand o sa fac 16.17.18 ani ce se intampla cu muhsci slabesc .....aiurea IS nelamurit ajutatima pls inspectez acest site mereu o sa va dau si id dac e
|
|
20-01-2011 21:29 de adii
poi da categoric ca in timp ce oasele cresc muhsci slabesc mai bn te apuci de la 18 ani de exerciti.sala cum am facut si eu ca slabest te cam chinui degaba ...nuhs sa vad ce zic si ceilalti )
|
|
20-01-2011 21:49 de Adi
cel mai bine ar fi sa nu alergi deloc. in special la sala. alergi cand intri in perioada de definire si ti un regim alimentar. dar nu recomand celor ce nu "castiga un ban din asta". 21 ani 1.80 82 kg
|
|
20-01-2011 21:50 de Adi
apropo nu este indicat sa te apuci de sala inainte de un 20 21 de ani. va spun din proprie experienta. daca esti supra ponderal, se intelege de ce mergi de la 16 17 18 ani la sala. altfel nu. nu se merita sa iti deformezi vre-o coasta sa te accidentezi sau sa iti para rau peste ani de zile ca ai facut sala 1 2 3 ani.
|
|
20-01-2011 21:54 de Adi
daca lucrezi in casa cu gantere. ia un scaun la nivel cu genunchii si mai ingust stai pe el drept si lucrezi bicepsu. si fa flotari si abdomene. ia prog ala dupa youtube 8 minute zilnice. foarte bun si fa tot ce este acolo. nu ai nevoie de gantere si lucrezi tot corpul.
|
|
20-01-2011 23:20 de AnoniMxD
Am 15 ani 1.80 72 kg ..ridic 30 kg la banca de forta. credeti k e destul sau ar mai trebui sa adaug/scad?
|
|
21-01-2011 21:06 de clau
Cacao contine vit si kalciu proteinele face totu .dezvolta muhchi ca si cum muhsci se hranesc cu proteine ...proteinele si fibrele sunt cele mai inportante pt Muschi manaca ce contine acestea si laptele intarirea oaselor ka. vit. pt intarirea muhscilor
|
|
27-01-2011 20:42 de de crystian
trgeti fratilor la curat fara proteine.am fost odata la o sal de forta am facutcu cunul skandenberg care era cat usa si porta de loc.dak o sa o tineti p proteine o sa ajungeti k arnold sa te usugi k o stafida.va dau un alt exemplu john brzenk car dic cate am intele nu ar lua nimic sia are 40 si ceva de ani si tot nu il pun astia care au muschi cu lopata
|
|
27-01-2011 23:38 de Musca
Am 19 ani si am 85 de kg ... fac sala de 4 ani de zile fara proteine si prostii d-astea .... putin regim alimentar si atata tot !! am muschii foarte definiti si bine conturati ... cand m-am apucat de sala aveam 55 de kile si faceam la piept cu bara goala cateva repetari acum fac cu 100 de kilograme fara probleme !! deci aveti grija ce mancati si cata bere beri inainte de a va duce la sala !!
|
|
29-01-2011 09:34 de Anonim
salut,am 14ani, inaltime 1,63,si 48 de kg...ma antrenez de trei luni,si am adaugat 4 kg de cind am inceput...am un regim alimentar regulat...fara creatina,proteine si alte feluri de pastile sau prafuri...ma antrenez de 5 ori pe saptamina cite o ora...am mushchii definiti ... va spun ca daca vreti sa aveti mushchi nu trebuie neaparat sa va alimentati cu prafuri sau pastile...pentru ca mai apoi o sa va para rau...oricum bafta tuturor...
|
|
10-02-2011 00:29 de Tzughy
thmn ce sfaturi proaste va dati... sa n u lucrati niciodata 2 gupe mari de muschi in aceeasi zi .. grupa mare cu grupa mica nu cum zicea ala de mai sus biceps cu spate ) frate bagati biceps cu triceps ... spate cu trapez... piept simplu... abdomene in fiecare zi...picioare ... grupa mare cu grupa mica de muschi... offff
|
|
18-02-2011 15:34 de Anonim
poi exista o limita care trb sa o respecte toti maxim 2 ore la sala program nu prea trb doar sa respecti regurile , mancaruri mai bune .proteine/etc. somn mai bun pt refecarea muhscilor etc
|
|
18-02-2011 20:26 de Bogdan1995
Tu ii recomanzi proteine pentru definire si slabire ?!???......
Daca nu te pricepi mai bine tine sfaturile astea pentru tine
|
|
21-02-2011 15:30 de Anonim
Baieti pentru sala trebuie sa aveti ambitie , si chestia cu proteinele creatina depinde de metabolismul fiecaruia .Eu ias sfatui pe cei care au grasime mai multa decat amsa musculara prima data sa slabeasca (alergare,putin regim),iar dupa aceea puteti sa incepeti cu sala .
|
|
01-03-2011 19:05 de Anonim
Am 18 ani, 1,87m, 84 kg si ma antrenez acasa de 4 ani, de primavara pana toamna devreme fac bara, paralele si joc fotbal. Iarna fac flotari, abdomene, ridic gantere si fac asezari; ma rog, poti face ce vrei. Cu toate astea, arat cel mai bine in clasa si ii bat la armwrestling pe umflatii de la sala. Fac 23 la bara si 20 la paralele si cu asta am mai multa forta construita pe carne naturala, lapte si oua (nu crude). Sfatul meu pentru cei care vor sa faca masa musculara: apuca-te de antrenamente si vezi sa nu-ti freci spatele si sanatatea cu overweight si rahaturi de suplimenti.
|
|
09-03-2011 11:39 de Bosho
sall ..mai voi vreti sa faceti muschi dar niki nu stiti cum ..iar la sala daca te duki antrenorul de acolo te invata un anumit fell de antrenament..corpurile voastre difera de aceea si puterea de tragere,voi sa va faceti un anumit tip de antrenament.dar sa nu fie supra antrenament va distruge psihologic,aveti insomnii si toate chestiile.yo de exemplu fac o zi da una nu iar in timpu liber ma plimb ft mult,poate si o mika alergare.yo mam invatat de mik sa trag.dar nu la sala asa cum sp voi.am facut xexrciti fizike in casa si in aer liber..si in plus la sala va trebuie ambitie fizika si sa nu te lasi asa usor ca vezi doamne gata am facut sala 1-2 ani si arat super bn.sunteti niste adepti ai muschiului si niki nu stiti cu ce se mananca..bv voua !!
|
|
15-03-2011 13:31 de Karatist
trebuie sa ai masa musculara buna sa rezisti la fiare si alimentatie si cum zice el sa alergi mult dar in fiecare zi trebuie sa tragi de fiare nu la sfarsit de saptamana cum fac altii!!!
|
|
16-03-2011 18:08 de Anonim31
fratilor, si eu am tras la sala 2 luni cand eram mic, s-a cunoscut ceva la vremea aia. Acum am 23 de ani si 65 de kilograme, nu am masa, dar va pot spune ca arat ca bruce lee(imi cer scuze daca credeti ca ma laud-nu asta este intentia, de cand m-am lasat de sala propriu-zisa am inceput sa fac acasa, flotari, tractiuni genoflexiuni, orice fel de exercitiu care implica antrenamentul muschilor si fiecare grupa s-a dezvoltat cum trebuie. ridic fel si fel de greutati improvizate, alerg, ma catar si nu am un strop de grasime, 65 de kilograme, minus oasele unui corp de 1.76 m inaltime, faceti si voi calculul, numai muschi, forta, nu masa, insa fiecare grupa de muschi e dezvoltata frumos. imi cer incaodata scuze daca credeti ca vreau sa ma laud, ideea e k nu trebuie neaaparat sa te duci la sala daca vrei muschi, poti face masa si acasa daca vrei, modifici programul de antrenament si te dezvolti in ritmul tau
la revedere
|
|
21-03-2011 15:41 de clau
Anonim31 arati ca Bruce Lee ca teai antrenat pt fibrare o forta aproximativa si cred ca ai mai mare forta de cat unu cu masa mai dezvoltat ca tn si eu am inplinit 16 ani si mie mi se vad tricepsi,umaru,antebratu fibratii bn deasemenea si o forta garantata
|
|
29-03-2011 21:40 de Duke
Bai...eu m-am apucat de sala la 16 ani jumate si aveam 1.80m si 80 kg. Am luat doar creatina.. . acum am 18 ani,1.88 m si 81 kg ). dupa un an jumate de sala nu nu am crescut deloc in greutate..da am pus pe mine destui muschi ...si am facut numai masa...
|
|
01-04-2011 22:17 de Anonim
Antrenamentele difera de la persoana la persoana. Un exercitiu care mi se potriveste mie, la altcineva poate nu are un efect la fel de bun. De asemenea, daca luati proteine si nu faceti sala va ingrasati. Asa a patit o cunostinta de-a mea. In fine. Cu sau fara proteine, orice sport e bun. Nu e importanta nici masa si nici forta. Importanta e sanatatea.
Eu de ex, nu arat super tare. Ma refer ca nu sunt definit. Fac sala de 7 luni. De la 71-72 de kg am acum 78-79 kg. Inaltime 1,82.
Am luat si proteine si creatina, nu am tinut un regim special. Nu am luat cum scria pe cutie. Cam 50% din recomandarile de pe cutie. Cred insa ca daca nu luam nu cresteam asa. Pentru ca mereu am fost foarte slab. Precizez ca m-m apucat de sala pentru ca m-a determinat sa ma las de fumat. Iar acum cand am vazut ca pot sa pun si mai am si oleaca de forta, vreau sa exploatez acest lucru.
Pentru copii care intreaba cum se fac exercitiile. Va zic cum am facut eu. M-am dus la sala. E important sa ajungi intr-o sala prima data. ) Pe urma faci o incalzire de 5 minute. Acum, dupa incalzire o sa vrei sa te apuci de treaba. Eu am luat o programa de execrcitii de la sala, dar nu stiam cum sa le execut. Am intrebat pe cei care erau mai mari si care mi se parea mie ca aratau bine. Nu e o rusine sa intrebi. Unii chiar vor aprecia daca ii intrebi. Vor considera ca munca lor a dat roade daca place si la altii. De asemenea orice sala trebuie sa aiba o persoana care sa va indrume. Un antrenor. Puteti sa mergeti sa intrebati la el. Eu fac in iasi, la cfr, sa o sala de care se ocupa Petru Ciorba. Daca va place culturismul eu zic ca stiti cine e. Vreau sa spun ca l-am bombardat cu intrebari la inceput. Dupa ce am invat mai putin, dar la inceput, nu stia cum sa mai scape de mine. )
Daca vrei sa pui masa, dupa parerea mea, este sa mananci bine si MINIM 3 mese e zi. Plus un supliment ceva. Orice proteina ajuta. Nu conteaza firma. Trebuie sa te odihnesti, si nu trebuie sa faci pana la epuizare. De asemenea, daca vreti sa progresati, e nevoie sa aveti si un partener. De ex colegul meu a progresat cu mine in 6 luni la fel de mult cat a progresat singur intr-un an jumate. Si desi eu fac sala de 7 luni si el de 2 ani, rezist mai bine si am mai multa forta. Deci daca veti face sala singuri veti creste mai greu. Iar daca sunteti incepatori acest lucru nu va va ajuta. Pentru ca in primele 2-3 luni puneti masa mai repede. eu am ridicat 6 centimetri in brat in primele 3 luni. Sper ca nu v-am plictisit prea tare tinand cont ca am scris mai mult.
Numa bine tuturor, spor la treaba si rabdare. Mergand constant la sala, si avand rabdare, apar rezultatele.
|
|
02-04-2011 09:08 de Ady
eo am 12 ani si nu fac sala da in plus practic fotbal de patru ani si acasa fac zilnic abdomene flotari si genoflexiuni am 1,47 si 36 kg nu am deloc grasime si am inceput nu demult sa fac si cu haltere,gantere etc.si datorita ca fac zilnic arat cel mai bine din echipa.Conteaza foarte mult sa fi constant in ceea ce faci parintii mei au fost sportivi si ei imi spun ce tebuie sa fac ca sa ma antrenez corespunzator.iar pe viitor am sa merg la sala .
|
|
06-04-2011 19:50 de Anonim
ady daca esti footbalist te sfatuiesc sa nu faci ridicari cu haltera deasupra capului ca nu o sa mai cresti si cum bine stii se cauta footbalisti inalti
|
|
06-04-2011 22:27 de scorpionul
sont foarte bune exercitiile acestea pt dezvoltarea masei musculare
|
|
08-04-2011 13:53 de CRISTI199424
"poponet" esti cel mai mare bou pe care l-am vazut vreotata in lumea asta!
|
|
09-04-2011 20:25 de ady
mersi de sfat anonimu am sa'l iau in considerare
|
|
22-04-2011 19:36 de Anonim
Fratele meu a inceput sa traga de fiare acasa cu 2 gantere la varsta de 17 ani 1.78 avea 57 kg..dupa aproape un an in greutate a pus doar 10 kg dar toti muschii parca sunt sculptatzi pe el fara absolut nici un integrator, doar fiare si FOARTE MULTA AMBITIE...acum are 21 de ani nu mai trage de fiare si de vreo 3 ani face box de performanta iar forta ce are este net superioara a celor din categoria sa..
|
|
02-05-2011 18:00 de marius
eu nu as sfatui pe nimeni sa traga de fiare pana la 18ani deorece eu am21ani si am inceput sa trag de fiare de la 15 ani si am ramas pitic 1,68m pe cand frati mei care nu au tras de fiare 1,85m
|
|
04-05-2011 02:37 de cata sl
Ar fi bine sa ne dea cineva in masura si cu foarte multa experienta,un program cu exercitiile zilnice care trebuiesc facute,ce anume,cate repetari,cate serii,pe zile,detaliat,o idee in privinta alimentatiei,a produselor care trebuiesc luate pentru o dezvoltare corecta si mai rapida,un fel de antrenament pe care sa-l urmam,ca doar o singura data ni le scrie cine stie si vrea,bineinteles,dar un program serios,explicativ si detaliat,iar noi,le notam ca la scoala si ne apucam de treaba...ca doar suntem toti aici cu aceleasi motive si unii nu prea stim ce anume avem de facut,cand si cat,doar suntem toti romani fratilor,sa nu fim rautacioasi si sa o dam cu nervi sau sa o dam in rasism,ca nu s-a nascut nimeni invatat si toti au fost invatati de catre cineva la randul lor.In numele tuturor incepatorilor...MULTUMIM ANTICIPAT
|
|
07-05-2011 10:18 de Valy_305
Nu exista un program dinainte stabilit sau o alimentatie zilnica. Eu m-am confruntat cu aceasi problema ca a ta si chiar vroiam un program de antrenament insa n-am gasit dar m-am apucat de sala cu toate ca nu prea stiam ce fac clar. Primele saptamani au fost grele ... dezastroase pot sa spun insa cu trecerea timpului am mai vazut pe net tipuri de exercitii sau am discutat cu cei de la sala. Oricum e bine sa schimbi exercitiile la grupele musculare mereu sa nu iti obinuiesti muschiul cu aceasi rutina.
|
|
10-05-2011 12:52 de inu
am facut sala 1 an de zile si nu am luat proteine si am niste muschi si acuma foarte faini eu recomand mai bine o alimentatie sanatoasa in timpul sali in timp de 3 luni muschi se foarmeaza eu am un aspect fain si nus infoiat de medicamente este o diferenta mare intre cei ce iau medicamente si cei ce nu iau din punctul meu de vedere medicamentele sunt o prostie.... eu recomand pe zi un ou galbenusul frecat cu zahar si dupa cei spuma unpli cana cu lapte are foarte multe vitamine si nus chimicale
voi faceti ce vreti.....
eu am vazut cei infoiati de medicamente si dupa ce nau mai luat sau dezumflat si sta pielea pe ei urat zici cas batrani
|
|
13-05-2011 19:13 de serge
ma ambition linku acela care l-ai lasat sa il areti la nijte copii care nu au nimika in comun cu sala....poi ca sa ai bratele perfecte crezi ca poti cu 2 conserve cum e in filmuletu acela de 8 min ? pun pariu ca ala din filmulet trage de fiare de numa numa la sala ...... )
|
|
18-05-2011 21:01 de basu
cea mai buna metoda pt a face un triceps k este ceeea de a folosi greutatile potrivite astfel incit sa lucrati muschii si nu doar sa ridicati haltere. accentuati puternic partea negativa a miscarii. nu lasati greutatile sa cada. asta va duce totusi la o usoara scadere a greutatilor in prima faza a antrenamentului. pt ca nu este la fel de usor. np. o sa recuperati dupa aceea. si inca ceva. exista aici un comentariu care spune ca nu este necesara parerea unui medic in cazul in care doriti sa folositi creatina sau mai stiu eu ce. uite un sfat . exista o posibilitate ca eu sa fiu medic. posibil chiar gastroenterolog. e usor sa va dati seama ce inseamna asta. si va sfatuiesc: nu folositi produse nutritive de nici un fel. nu sunt in regula din punctul de vedere al sistemului digestiv. exista alte metode sa cresteti si fara sa bagati prostii in voi. daca vreti sa ma credeti ....
|
|
18-05-2011 23:22 de crivat_adiion
CEL MAI BUN SFAT PE CARE O SA-L AUZITI : daca faci de mult timp sala si nu faci nici macar 15 tractiuni la bara considera ca ai cam ars-o aiurea pe la sala.mai bine te apucai de o facultate. recomand tuturor cat mai multe exercitii in cadere libera si cat mai corect executate. daca esti incepator acorda o importanta mai deosebita spatelui pt a putea face tractiuni. dupa ce vei reusi sa faci macar 6-8 vor incepe sa ti se echilibreze muschii trunchiului si te va conduce catre o dezvoltare armonioasa. suplimentele se iau numai de cei ce fac minim 4-5 sedinte pe saptamana, lucreaza de mult timp(un an minim) si cu intensitate constanta. altfel iti distrugi sanatatea. tot respectul pt cei ce fac sport si multa bafta!
|
|
20-05-2011 12:04 de Anonim
Sunt antrenor personal de fitness si am intrat intamplator pe acest site si m am apucat sa citesc comenatriile de aici:Am vazut pareri de genu apuca te de sala dupa 20 de ani`,`am 15 si imping 30kg forta`nu prea inteleg unele dar ma chinui.
Ca si o parere pesonala pentru cei care vreti si aveti inclinatii catre partea asta de modelare a propriului corp trebuie sa retineti un anumit lucru:ANTRENAMENTUL CORECT+ALIMENTATIA+REFACEREA+ODIHNAsunt cheia succesului.Pentru cei care au o varsta frageda recomand sa lasti deoparte greutatile adiacente si folositi va doar greutatea propriului corp pana va deprindeti miscarile corecte la exercitii.Si mai apoi pe masura ca avansati si ati ajuns la o faza de platou sa treceti la partea de greutati,dar retineti ca totul se face trepat si gradual(alimentatie,antrenament).Bafta si Spor la Treaba
|
|
19-06-2011 15:55 de Anonim
baieti voi daca vreti sa aveti parte de o masa musculara buna trebuie in primu rand,alimentatia bogata in proteina:va arat programul meu zilnic
dimineata la 8:cereale din grau fara indulcitori fara nimic cu lapte;la ora 9-10:3 albusuri de oua cu 4 felii de paine graham;la ora 12 niste senvisuri cu piept de pui sau porc ce vreti(dak aveti carne de vita e chiar bine);la 14-14:30(inainte de sala)orez fiert cu piept de pui si legume:dupa antrenament ajung acasa si bag fructe cu legume;la ora 20-21: ultima masa kre trebuie sa fie bogata in carbohidrati si in proteine gen incercati niste paste fainoase groase sau o salata cu ton orice e bun..si sfat pt un atrenament la sala nu va pot da pt k fiecare si'l face singur pe al lui,nu ii spune nimeni cum sa si'l faca.aici depinde si organisum.salut!
|
|
30-06-2011 18:38 de petre
scrie pe acest site..te rog
si o sa raspund
|
|
09-07-2011 22:03 de claudiu996
nr 4 cred ca e foarte bun pt. triceps..si numarul unu ...deoarece le fac foarte des.
|
|
10-07-2011 09:55 de petre
da este f bun pt triceps ex 4...si numarul unu la fel de eficient daca il lucrezi bine..
|
|
19-07-2011 18:28 de gabryel
puneti poze cu voi bai musculosilor sa va vedem si noi sau va e rusine cu muschii aia supermari???
|
|
19-07-2011 22:22 de petre
ia pune u o poza ku tine musculosule..lasa copii impake..
|
|
20-07-2011 20:30 de Iancu
Salutare,Am 15 ani 1,78 m si 60 kg am doar o saptamana de sala,am ciulit urechile la ce-i mai mari si mi-au spus k sa nu bag nimica in mine, cel mai bine este narutal asa k am cautat un program bun: luni : piept-biceps
marti:spate-triceps-abdomen
miercuri:liber
joiicoare-abdomen
vineri:umer-trapez
As vrea sa stiu in cat timp se va vedea ceva masa,eu de felul meu sunt cam slabanog .. asta e! nu toti ne-am nascut perfecti.
|
|
20-07-2011 21:38 de petre
poi daca ziki k felul tau e kam slabanog rezultatele vor aparea greu..trb sa tragi tare k sa se vada o schimbare kam intr un an de sala...ai mainile lungi si mai subtiri si nu se vor pune bine muschii...unii sunt facuti pt muschi iar unii nu...
|
|
28-07-2011 21:21 de Seitan
Iancule...si eu am fost ca tine la inceput..asa mai slab..nu stiam ce sa fac si din auzite ce mi-am stabilit un program..sa-ti dau un sfat...daca esti slab si vrei sa pui pe tine masa musculara sa arati bine..i-a niste proteine primele 2 luni sa zic asa..ca sa-ti dea un stimulent un puls...ca asa fara nimic..si slab..greeu foartee greuu..o sa vezi schimbari..eu fac de un an de 1 an..bine nu continuu..si am luat proteine doar primele 2 luni...apoi natural..si sunt foarte multumit de rezultate...daca mai ai ceva nelamuriri intreaba..
|
|
03-08-2011 14:52 de Anonim
este gtresit sa alergi mult atunci cand tragi de fiare, nu faceti asemenea prostie , vad ca sunt multi [pe aici tineri si nestiutori care dau sfaturi fara sa cunoasca problema.Ebine sa lergi usor cateva minute 10-15 dar numai in zilele in care nu se fac exercitii cu greutati,in zilele de relas, de ce ?...R t. ca daca ai alerga mult cum spune un baiat destept aici nu faci altceva decat sa pierzi masa musculara asa ca alergati usor cateva minute si doar in zilele de relas....pt. cei care vb. aiurea ...MAI CITITI SI VOI SI DUPA ACEEA DESCHIDETI CIOCUL!!!!!!!
|
|
03-08-2011 15:29 de petre
frate eu am un program bine stabilit de mult timp si la akest program al meu nu intra alergatul..adik la sala fac toate grupele de muschi si pikioarele dar nu alergat..dc zik asta??pt k eu in unele zile din saptamana alerg si dupa mai fac si sala..nu mereu..uneori..de ex alerg de 2,3 ori pe sapt..dimineata vreo 2,3 km..si asta nu m a impiedikat la pierdera masei musculare..
|
|
05-08-2011 19:43 de Anonim
pt. Petre: fa intai exercitii la sala si apoi alearga este mult mai sanatos asa...tu faci tocmai invers si nu e bine!!!!!
|
|
05-08-2011 21:29 de petre
frate ascult parerea.sfatul tau dar nu pot sa urmez....si pt ine frate e bine..sa sti k eu nu akerg neeaparat inainte de sala sau dupa..in unele zile am mai alergat dimineata si sala am facut o dupa masa sau spre seara..si tie bafta..
|
|
06-08-2011 23:14 de Gabi
Salutare am 16 ani 1.85 si 68km. M-am apucat de sala de 2 luni si pot spune ca aceste 2 luni m-am dezvoltat chiar mai bine decat ma asteptam. Urmez urmatorul program:
Luni: Biceps - Cutie toracica- Trapez
Marti: Piept - Gambe
Miercuri: Triceps - Abdomen - Spate
Joi: Biceps - Spate - Coapse
Vineri: Piept - Deltoid
Sambata: Triceps - Trapez
Duminica: Liber
In fiecare din zile exercitiile le execut de doua ori odata la amiaza si odata dupa- masa plus ca uneori seara mai fac exercitii suplimentare pe care le fac fara greutati.Proteine nu iau , nu am luat si nici nu am de gand sa iau, de alergat nu alerg chiar zilnic dar din cand in cand mai alerg. Eu unul sunt multumit de felul in care m-am dezvoltat pana acum si voi continua sa imi respect programul.
Multa bafta tuturor!
|
|
07-08-2011 12:20 de petre
brv gabi...ai un program f bun...si ce im plake la tine este k faci sala k mn adik zilnik..numai k eu fac toate grupele pe fiekare zi..asta e programul meu....si niki eu nu o sa l schimb pt k si la mine a dat rezultate,,,multa bafta gabi...
|
|
10-08-2011 20:39 de aka7up
foarte bune exercitiile dar nu vad exercitiul "dips" in romana nu stiu cum se numeste... e cel mai important pentru cresterea tricepsului -.-
|
|
20-08-2011 23:35 de Oravita
Am citit toate chestiile de pe-aici ... Sunt persoane care , pot spune ca , depun mult efort pentru a arata bine ... Chestiile ca de la proteine faci apa-n muschi e total falsa , din vazute si-auzite .. Eu am 13 ani si m-am apucat de vreo 2/3 luni de gantere ... Am doua de 5Kg si una mai mare de 15Kg , un aparat de facut piept si unu` pentru picioare... Am 60Kg , 1.71m ... Lumea zice c-arat bine pentru varsta mea ..
|
|
24-08-2011 14:58 de Anonim
e bine sa tragi de fiare..dar sa nu uiti sa faci si aerobic..alergare multa...cel mai bun antrenament ar fi unul in cadrul unui sport:box mma sau rugby...depinde ce tinta ai!
|
|
26-08-2011 10:37 de Anonim
frate eu cand fac aia de triceps imi trosneste la cot ceva cred ca nu fac bn si nu inteleg exercitiu
|
|
26-08-2011 16:56 de Anonim
bai nu va trebuie masa ca sa va apucati de sala..poate oricine sa traga de fiare si sa dezvolte masa musculara.....sfatul meu este sa traga oricine vrea indiferent de masa muscculara
|
|
15-09-2011 21:42 de Anonin
de la ce varsta si inaltime poti trage la sala?si dc de la o anumita varsta dc?c prob se pot intampla?
|
|
16-09-2011 03:19 de Dario
Fratiolor daca vreti sa slabiti...inaite de a trage de fiare va recomand 30 de minute de bicicleta statica si 30 minute sa fugiti pe banda..apoi trageti de fiare!!
|
|
17-11-2011 12:23 de Andrei 54 ani
Ai 17 ani, 180cm, 60 kg. Bea 1 litru de lapte dulce (ideal proaspat muls) pe zi si un litru iaurt de casa. Mananca ce vrei, dar sa nu-ti lipseasca iarna salata de spanac verde, salata verde, ridichi rosii, patrunjel-frunze si marar.
|
|
04-12-2011 23:09 de Anonim
Deci eu fiecare antrenament il incep cu alergare 1 km pe banda apoi am intr-o zi triceps cu piept cealalta spate si umeri in alta biceps si inca una picioare la fiecare antrenament la sfarsit fac alergare 2 km in fiecare zi urmaresc sa fac mai putin nu bag proteine nu fac decat sa mananc si sa nu mai zic abdomene la fiecare antrenament cum prind intre exercitii si m am dezvoltat imediat si nici burta nu pun si ma simt extraordinar ce atata teorie.arzi ce pui in plus si lasi doar muschiul..
|
|
08-12-2011 21:56 de cristi
Daca vrei sa definesti bn grupele musculare trebuie 15-20 de minute de alergare...in fiecare zi dar de preferinta inainte de a incepe programul...cel mai bun program L: Piept-Biceps Ma:PICIOARE Mi:Spate-triceps Joi:Pauza V: Umeri-Trapez...cel mai eficient antrenament...
|
|
14-12-2011 18:18 de core
fratilor eu fac triceps cu 52 kg 4 rep
|
|
31-12-2011 13:17 de petre
bravo bravo luys...si e bine ca iti merge
|
|
15-01-2012 23:27 de nik
deci am citit primele comentarii si m-ati socat
nu poti face piept cu triceps
de ce ?
1 Cand faci piept soliciti si tricepsul
2 Solicitand tricepsul trecand apoi la exercitii pt triceps il vei solicita mult si te vei alege cu o febra sau chiar cu o ruptura credetima am fost de fata si nu avea acea persoana greutate mare
3Deci:
Luni: piept, biceps
Marti: spate, triceps
Miercuri: pauza
Joi: umeri 4-5 exercitii
vineri: picior\gamba (gamba pt cei ce nu vor sa ramana inca mici)
Sambata: cardio banda la greu abdomene in prostie
P.S. -puteti face cardio dupa orice antrenament
Duminica auza
|
|
04-02-2012 19:37 de Anonim
|
|
06-02-2012 01:25 de Anonim
mai(de ghost)pune si poze si arata la baieti cat de bine arati k minciunosi k tine sunt multi
|
|
06-02-2012 12:48 de cheloo a.k.a. bombar
bune exercitiile!
|
|
08-02-2012 00:13 de florynel tryf
sefu tau,hai sa iti zic cv!poti sa muncesti tu la camp cat vrei ca eu sunt de la tara si muncesc si eu credema la camp dar am facut si sala dar pe uh daca te duc la sala si iti pun 100 de kg la piept cad pe tine frate iti zic eu pt ca tu nu ai cum sa ai mai multa fortza ca si unu care merge la sala de 2 ani poti sa muncesti la camp non stop
|
|
11-02-2012 18:36 de Anonim
proteinele ajuta mult si creatina ....sunt toate extracte di oua lapte etc...100g de teietzei au 12 peoteine ... deci tot ce se manca se bazeaza proteine,lipide,glucide...e greu sa pui masa pe tine fara umpic de ajutor ... numa daca ai bani si freci menta toata ziua,si reusesti sa manci de 4-5 ori la zi
|
|
15-02-2012 21:05 de boss
cum pot si eu sa ma ingras am 16 ani si 51 de kg
|
|
24-02-2012 19:04 de Anonim
am 14 ani, 1.73, si 54 kg, m-am apucat sa fac exercitii acasa acum 2 luni (ma antrenez pentru probele pt liceul militar) si am pus 4 kg pe mine. Fac flotari 20-25, genuflexiuni 25-30, abdomene 30-35, mentinonez ca inainte faceam tractiuni la bara fixa decat 5 maxim, inainte de a ma apuca, acum fac 10-15 fara probleme. Mentionez, in fiecare zi alerg 2km (alergare usoara, si ultimi 200 m incerc sa bag sprint). Din cand in cand dupa ce fac flotari mai gasesc 2 ghiozdane si bag in ele carti ) ( cam 3-4Kg un ghiozdan) si fac exercitii ca si cu ganterele si merge foarte bine, app aveti grije cu mancarea, am inceput sa mananc doar carne de vita si multe fructe si ma simt foarte bine. :P
|
|
26-02-2012 23:38 de Anonim
muschii se fac numai prin efort, ambitie, alimentatie, somn adecvat. Multi se duc la sala dar nu au un program de antrenament, nu dorm destul, mananca cand apuca, se culca pe la 12-2-4 dim. In sport e bine sa te lauzi putin, sa acumulezi experienta, sa te documentezi si sa muncesti mult.
|
|
29-02-2012 04:10 de Anonim
va dau un sfat
eu aviam 55 kg si 1,60 cm
mam apucat sa iau proteine acun 8 luni si nu am pus destul efort acum am 80 kg si 1,63 cm
|
|
29-02-2012 04:12 de Anonim
asa ca daca luati proteine pentru binele vostru lasati totul si mergeti la sala
|
|
18-03-2012 01:36 de Anonim
Salut, fac sala de 2 saptamani am 76 kg , 1.84 cm si am 15 ani , in astea 2 saptamani am pus 3+kg pe mine , spunetimi dupa 2 luni de sala e bine sa iau proteine pentru masa musculara ? thnks...
|
|
20-03-2012 00:07 de Csm
Ala avea 1 60 si acum are 1.63 =))))))) deci e ditamai porcu ) Lasati ma porcariile si apucati`va de sport... fara proteine si alte rahaturi ... te fac sa te umfli si forta nix ..... si cand o sa te lasi de tras ti se va face pielea urat, se va strange asa .... am vazut .. si va zic ca e urat :P
|
|
15-04-2012 16:28 de Cluj
In primul rand mai asteapta sa cresti in ani si cu creatina si proteina iei cat e recomandat nu mai mult. si cand esti racit daca iei 10 tablete de paracetamol te duci naibi
|
|
29-04-2012 00:50 de Anonim
Am si eu o intrebare: am 1,64 inaltime, 62 kg, 12 ani si fac 100-110 flotari intr-o serie. La varsta asta m-ar putea incetini intr-o anumita masura din cresterea in inaltime?
|
|
15-05-2012 15:32 de Incepator
Nu stiu cati dintre voi va documentati inainte de a face acest sport, dar haideti sa ne gandim la cateva aspecte. Cati dintre noi ne bazam pe : executia corecta a miscarii, greutatea adecvata individului (in general a mea fiindca de obicei eu sunt individul care conteaza si nu cei din jurul meu, eu trebuie sa ma feresc singur de accidentari si de stres inutil asupra unor parti nedezvoltate inca), telul exercitiului practicat(castigare de masa musculara, definire, castigare de forta, participare la concurs, aspect fizic placut), alimentatia necesara practicarii sportului, odihna necesara refacerii, schimbarea exercitiilor pentru a evita monotonia, impartasirea ideilor de antrenament cu argumente corespunzatoare. Nu toti indivizii sunt la fel, fiecare individ are un tip somatic iar pentru fiecare individ va functiona mai bine un anumit antrenament. Singurele constante pot fi:exercitiile de baza, numarul de serii in functie de scopul antrenamentului - in functie de telul definit anterior. In general body building-ul e un sport care cere rabdare, odihna, alimentatie, scopuri noi si bine definite si nu in ultimul rand o continua invatare si experimentare. Nu ii jigniti pe cei neinitiati in ale sportului, fiecare are dreptul la o parere, citeste in continuare si adopta ce simti ca e bine pentru tine ca individ unitar si independent. Succesul nu va fi asigurat de un program dat de cineva la care a functionat, poate sunteti doua tipuri somatice diferite, poate persoana acorda o atentie deosebita alimentatiei si refacerii. Sunt multe variabile care trebuiesc ajustate in fiecare zi, cea mai buna analiza o veti face chiar voi pentru voi. Doctorul si antrenorul va pot face recomandari, nu intotdeauna cele mai corecte, de voi depinde sa experimentati si sa realizati daca sunt bune sau nu.
|
|
11-07-2012 21:25 de Andrei1099
si eu tot ex astea le fac la triceps !!!! ffffff bune
|
|
08-11-2012 12:12 de Valy
Incepator mor cand va aud cu odihna cu etc... bai fratilor intelegeti eu acm am terminat de facut exercitiile corespunzatoare tricepsilor bicepsilor si pieptului referitor la odihna sau mancare nu conteaza fratele meu daca esti odihnit sau nu conteaza sa faci exercitiile bine + eu nu fac toate modelele prezentate mai sus la triceps fac doar 1 dintre ele si 60 repetari cu haltera de 2.5 kg avand 16 ani 1.70 m si 60 kg ...nu conteaza mancarea doar daca vrei sa nu te ingrasi dar la exercitii pt muschi nu conteaza...
|
|
11-12-2012 10:33 de Andrey
Bayeti am 17 ani 1.82...si 74 Kg....Si mam apukat kam de 2 saptamani de sala si dupa cemi termin programu seara ma doare foarte tare spatele de la ce poate fi?....Nu ma durea pana sa ma apuk de lasa...
|
|
21-12-2012 18:38 de Anonim
Nui rau in a lua proteine doar ca pot avea efecte adverse cum ar fi impotenta. nu se mai scoala gogu
|
|
08-01-2013 16:24 de Anonim
ba valy fa bine taci din gura ca numa te faci de ras
|
|
10-03-2013 09:59 de B.Adrian
Comentati aiurea voi nu cred ca stici ce inseamna 105 kg de muschi , inseamna brat de 45 cel putin , la orice inaltime si cu forta ce forta faci tu din sapa , lopata si ce mai aveti pe la tara , si cu alergatul slabesti de la el poate un antrenament cardio odata la 2 sapt... atata .
|
|
25-03-2013 16:05 de Anonimus
Cel mai indicat pt masa musculara e sa incepi cand esti slab documentativa inainte sa postati ceva prostii si altii sa le ia de bune
|
|
20-04-2013 21:29 de vladut
am opt ani am ridicat greutati care le puteam ridica mia placut mai vreau numai ca mama nu ma mai lasa
|
|
10-05-2013 15:28 de Anonim
) dute ma de aici cu regimu tau alimentar... nu tin nici un regim. nu iau priteine.. si merge super bine ..
|
|
02-06-2013 16:43 de noaptea
am o rugaminte pentru cei care mananca sala pe paine sa imi zica si mie ce exercitii baga pentru triceps pentru ai antrena pe toti 3
|
|
02-06-2013 21:22 de shift
Noaptea, toti 3 ce?
|
|
02-06-2013 21:31 de noaptea
la triceps(tri) asa cum si la biceps se baga din scurt si din larg sa intre separat asa presupun ca si la tricepes e un secret in a se dezvolta mai fiecare in functie de unghiuri sau altele
|
|
03-06-2013 12:28 de shift
Nu sunt "toti tricepsii", ci toate capetele. In primul rand ar fi bine sa stii ca toate exercitiile lucreaza toate capetele, numai ca prin anumite exercitii poti pune accent pe un anumit cap.
Cap lung - orice extensie deasupra capului
Cap lateral - pushdown-uri
Cap medial - impins cu priza ingusta, flotari inversa cu priza ingusta
|
|
30-11-2013 13:54 de Adi
multi nu stiti ce vb si ce sa mai mintiti proteinele,amino acizi larginina le gasesti in alimentatia de zi cu zi dar nu in cantitatea care tiar fi necesara de acea se apeleaza la suplimente nu prafuri cum zic altii .
fac si eu sala de ceva vreme cu antrenor si lucrez cate 2 grupe 3 zile pe saptamana
luni
piept si triceps
marti pauza
miercuri
spate si biceps
joi pauza
vineri
umeri,trapez si picioare
abdomenele le fac dupa fiecare antrenament plus 10 15 min cardio
am 1.83 inaltime si 84 greutate si sunt destul de multumit cum arat bn se pare ca am si o structura genetica ce ma ajuta dar conteaza mult alimentatia si odihna asa ca cei care se duc la sala si apoi beau 3 beri aia fac sala doar sa se afirme nu vor avea rezultate mari
|
|
02-04-2014 19:49 de Anonim
pai eu merg si fac 3luni exerciti si am slabit 25deKG, eu va recomand sa si alergati din cand.
|
|
08-04-2014 23:27 de Ady
Eu am 18ani, 73 kg si 1,79 m si trag de fiare de cativa ani buni..am inceput de la o varsta prea mica.Mentionez ca nu am fost niciodata la sala si totusi arat foarte bine.Nu cunosc pe nimeni care sa arate ca mine.Un program bine stabilit si o alimentatie corespunzatoare sunt suficiente pentru a-ti modela corpul asa cum vrei.Nu am nevoie de sala sau alt cv.. ambitia m-a facut sa arat asa cum vreau.Sunt cls a 11-a si arat cel mai bine din liceu.
|
|
09-09-2014 16:37 de Coleman
ba ADY da ti.au murit laudatorii? narcisistule
|
|
20-11-2014 18:15 de Anonim
Eu nu fac sala si nici nu am sa fac da bat pariu cu cine vrea ca la sala nu ai sa cresti in forta ca un taran cum zic astia de la oras ci cresti doar in masa musculara atat ce conteaza ca esti slab ,conteaza sa ai forta in tine atat poti sa fii cat muntele daca nu ai forta degeaba sa stie astia care sp ca suntem tarani sau mai rau ciobani ....
|
|
13-12-2014 09:49 de Anonim
heheh ce comentarii ) fiecare face ce vrea cu organismul lui unui pot lua se pot injecta alti nu treaba lor dupa parerea mea daca vrei sa faci cu adevarat culturism trebuie sa sa iei si proteien dar daca faci pentru sanatatea ta si vrei sa arati bine iti dau un sfat nu lua nimic chiar daca nu o sa te dezvolti in primele 4-5 luni foarte tare dar iti garantez ca la tine organismul va fi foarte curat si vei avea un aspect excelent. Nu sunt nici anti dar nici cu proteinele si alte porcarii, sfatul meu faceti sala si mancati cat mai natural )) spor la sala
|
|
21-01-2015 19:00 de Anonim
Luati ma creatina se cunoaste diferenta, in putere si in masa.
|
|
28-01-2015 19:36 de Anonim
Salut... eu am 15 ani,1,66m ,54 kg am muschii foarte definiti si ma antrenez de 1 an de 3 ori pe saptamina, luni,miercuri,vineri...
nu folosesc proteine nimic
doar o alimentatie sanatoasa...
BAFTA TUTUROR CULTURISTILOR
|
|
07-01-2016 06:29 de Anonim
|
Posteaza un comentariu
|