Program 3 zile pe saptamana
Programul pentru trei antrenamente pe saptamana lucreaza toate grupele musculare uniform, impartirea grupelor pe zile evitand posibilitatea ajungerii la supraantrenament. In masura in care ritmul de 3 antrenamente pe saptamana nu poate fi pastrat, este important sa se pastreze macar ordinea antrenamentelor dupa cum sunt prezentate mai jos:
Ziua I
Pectorali
- impins cu bara din orizontal: 3-5 serii
- impins cu bara din plan inclinat: 3-4 serii / impins cu bara din plan declinat: 3-4 serii
- fluturari cu ganterele din plan orizontal: 3 serii
- fluturari cu ganterele din plan inclinat: 3 serii / fluturari cu ganterele din plan declinat: 3 serii
Biceps
- flexii cu bara: 3-5 serii
- flexii alternative cu ganterele din stand: 3-5 serii
- flexii cu bara la banca Scott: 3 serii / flexii cu gantera la banca Scott: 3 serii
Triceps
- extensii la scripete cu bara V: 3-5 serii
- extensia antebratului cu gantera deasupra capului: 3-5 serii
- extensii la scripete din fandat inainte, pe deasupra capului: 3 serii
Ziua II
Deltoid
- extensii laterale cu ganterele: 3-5 serii
- impins vertical la piept / ceafa cu bara: 3 serii
- extensii in lateral din aplecat: 3 serii
Spate
- tractiuni cu spatele la bara fixa: 3-5 serii
- tractiuni la scripete fata: 3 serii / tractiuni la scripete spate: 3 serii
- ramat cu fata la helcometru: 3 serii
Gambe
- ridicari pe varful unui picior: 6 serii pentru fiecare picior
- ridicari pe varfuri din aplecat la 90 de grade cu partenerul in spate: 5 serii
Ziua III
Abdomen
- crunch: 10 serii
- ridicarea bazinului la 45 de grade din pozitie orizontala: 5 serii;
- briceagul: 3 serii;
Coapse
- genuflexiuni cu bara pe umeri: 3-5 serii
- fandari laterale cu bara pe umeri: 3 serii
- impins la presa oblica: 3 serii
- extensii la aparat: 3 serii/ flexii la aparat: 3 serii
Nota: Este recomandat sa alternezi zilele de lucru cu cele de pauza. Poti face si 4 antrenamente pe saptamana, lucrand la al patrulea antrenament muschii ce au mai mare nevoie sau repetand una dintre cele 3 zile.
publicat de Webmaster
167 comentarii. Posteaza un comentariu
|
06-10-2010 11:51 de Anonim
Sal`tare boys... va rog spuneti-mi si mie ce inseamna impins la presa oblica..
|
|
06-10-2010 22:16 de Anonim
e un aparat in foarma de L la 120de grade sau chiar mai mult...in care stai sprijinit cu spatele de un spatar si impingi o presa cu greutati in sus ... sper ca am explicat bine
|
|
19-10-2010 16:04 de Mihai
Zilele se fac cu pauza intre ele dar sincer asta nu este program pentru incepatori , este inuman sa faci 22 de serii la pectorali plus inca 28 serii la brate , chiar si pentru un avansat este prea mult . Parerea mea!
|
|
21-10-2010 22:08 de andrei
recoman de facut abdomenu la fieacare antrenament...
|
|
21-10-2010 22:10 de Anonim
eu fac in modul urmator:
Luni:Pectorali si biceps
Miercuri:Spate si triceps
Vineri eltoid si trapezul si coapsele.. plus la fiecare antrenament dupa cum am precizat fac si abdomenu.. vreu sa stiu si eu parerea voastra e corect asa???
|
|
22-10-2010 09:57 de DanyTorino
Am observat, un exercitiu pentru deltoid(impins vertical la ceafa)...renuntati ,este foarte periculos,nu respecta biomecanica nu este o miscare naturala,foarte multi se accidenteaza,se poate face cu bara in fata ,la fel de eficient.
|
|
05-11-2010 13:35 de fish
sal... imi zice si mie cineva care ar fi cel mai bun program pt incepatori..mersi
|
|
11-11-2010 09:49 de Anonim
eu fac abdominale toata ziua
inainte si dupa antrenament
sa-mi zica cineva daca e bine
|
|
14-11-2010 21:25 de Anonim
nu mai cresti in masa daca faci mai mult de 2 antrenamente la abd p sapt.. asa k..
|
|
20-11-2010 22:29 de Anonim
mi se par foarte multe serii...pare ca antrenamentul asta e faacut mai mult pentru definire( poti sa faci toate seriile alea dar cu greutati foarte mici). eu unul lucrez altfel
|
|
05-12-2010 13:03 de madalin
parerea mea este ca trebuiesc facute 3 serii in urcare cu greutatile si 1-2 de coborare in greutati,in felul asta irigi bine muschiul
|
|
08-12-2010 17:18 de MiHaY
As vrea sa stiu daca e bun programul acesta:
Luni:Brate
Marti:Piept
Miercuri :Spate,umeri,trapez
Abdomen si picioare nu fac
astept raspunsuri
|
|
09-12-2010 01:49 de Anonim
mie mi se pare un antrenament bun cu toate ca a exagerat cine a scris aici da e bun in fine eu abdomenul il lucrez in fiecare seara fac cate 150 inainte sa ma culc oare e bn a si trapezul illucrezi cu doua gantere 3 4 serii a12 ridicari fluturarii de stai drept in picioare cu mainile pe langa corp ganterele in mana si le ridici in sus pana ajungi in forma unei cruci si tot asa
|
|
09-12-2010 17:34 de MiHaY
As vrea sa stiu daca e bun programul acesta:
Luni:Brate
Marti:Piept
Miercuri :Spate,umeri,trapez
Joi:Brate
Vineri :Piept
Abdomen si picioare nu fac
Astept pareri
|
|
16-12-2010 01:04 de Anonim
Salut,puteti sa i-mi spune-ti un program de luni pana vineri?de exemplu luni incep cu piept si trmin vineri cu picioare,va multumesc!
|
|
17-12-2010 16:23 de traficantu
salut as vrea o parere despre antrenamentul meu de masa:
luni:biceps triceps
miercuri iept trapez picioare
vineri:biceps triceps
am ales asa pentru ca vreau masa doar pentru aceste grupe.ms si astept pareri
|
|
21-12-2010 23:10 de andrei constanta
mai avetzi multe de invatat e ff greu sa tii un antrenament cu 2 grupe pe zi ...ati trebuie minim 2 ani experienta sala si documentatie sa ai si un fel de antrenor al tau sa fie tot timpu langa tine asa o sa ai rezultate
|
|
21-12-2010 23:16 de andrei constanta
luni-piept-abdomnen marti- picioare miercuri - spate joi umeri-trapez vineri triceps sambata biceps-antebrat si duminica sa iesi cu femeia la un film meriti dupa o saptamana buna de sala . acest program il tin eu si ma simt ff bine sunt tanar am 19 ani jumatate corpul se reface repede si fiecare grupa o lucrezi cu atentie si sa nu uitati corect nu va omoratzi mijlocu cu greutati mari nu ajungeti nicaeri asa incet si bine cat puteti voi sper sa tineti cont de sfatul meu astept parerei
|
|
21-12-2010 23:23 de andrei constanta
am citit toate comentarile ma asteptam la mai mult eu fac sala in orasul techirghiol si nu am conditi asa de bune ca alti e ff frig in sala si niste aparate cam depasite 2 banci de piept 2 aparate multi functionale un ap pt spate suport pt bara sa faci geno si discuri 200 kg tot 4 perechi de gantere perechi de 5 kg 8 kg 12 kg 15kg 18 kg 23 kg + bara zet dreapta atata mam apucat de miscare in 2006 eram scandura si sala am odata 10 luni si acuma am inceput de 4 luni am in brat la rece 41,5 si la cald 43
|
|
27-12-2010 15:54 de andrei constanta
ba raul sau care esti ai incercat vreo daca programul asta si nu tia dat rezultate .....mie mia priit u faci ce vrei pe degeaba ai atatia ani de sala in spate daca nu stii sa stai pe picioare ... sau o fi si u vreo vedeta ca nu te cunoastem
|
|
27-12-2010 23:59 de pronutrition
ma cel mai bine e sa faceti 3-4 antrenamente ma saptamana in felul urmator:
luni iept si biceps(umeri si antebrat inclus)
marti:abdomen
miercuri:spate si trapez
joi:abdomen(mini antrenament)
vineri icioarele
pauza
|
|
28-12-2010 15:01 de spataru100
luni : Piept + Triceps
marti : Spate + Biceps
miercuri: Umeri + Trapez
joi: Brate (Biceps-Triceps-Antrebrat)
|
|
28-12-2010 15:02 de spataru100
nu fac picioare ca joc fotbal (am uitat sa punctez)
|
|
04-01-2011 01:53 de Beny_carrere
Mi se par multe seri,desi eu atitea efectuez,odata inceput un timp indelungat nu mai poti reduce fiinga muschii sunt obisnuiti si nu mai progresezi,asa ca urati-mi succes incontinuare iar eu va zic bafta tuturor.
|
|
05-01-2011 22:12 de Anonim
frate vad ca vacam plingeti de program,mie nu mi se pare asa de incarcat intrucat lam facut timp de o luna si cred ca o sa continui cu cel de 5 zile,nu mi se pare atat de solicitant.si...am doar 17 ani
|
|
06-01-2011 19:39 de dragon
eu unul fac cate 12 serii.antrenez toata musculara de 3 ori in doua saptamani
|
|
16-01-2011 14:06 de Bebe
Salut as dori si eu sa stiu cum pot sa cresc masa musculara la piept... am incercat prin flotari dar... se dezvolta destul de greu astept pareri
|
|
20-01-2011 20:35 de silviu
Sunt prea multe serii,mai ales pt incepator.
|
|
20-01-2011 20:39 de silviu
Eu propun al program de antrenament
luni iept+triceps+biceps
miercuri icioare+abdomen
vineri:umeri+spate+trapez
asta e program pt crestere in masa musculara.
De recomandat 3 serii si intre 6-10 repetari per exercitiu.
|
|
20-01-2011 22:05 de Adi
deci program tampit )=))
mai bine
luni piept abdomene optional
miercu biceps triceps abdomene optional
vineri spate umeri abdomene optional
sambata sau duminica sau marti sau joi picioare gambe etc ce tine de picioare. deci recomand 4 zile
sau doar asa sa le mentii in forma cat de cat luni piept picioare 3 4 exercitii a 2 serii.
|
|
20-01-2011 22:06 de Adi
indicat ar fi pieptul si picioarele sa aibe cate o zi separata
|
|
21-01-2011 17:04 de un incepator
Un program pe care eu il fac
Luni iept,biceps
Marti:triceps, umeri
Miercuri:trapez, spate
Joi icioare si abdomen
Astept pareri
|
|
23-01-2011 01:12 de Anonim
Luni:biceps , triceps si trapez
Miercuri : spate , antebrate si picioare
Vineri : pipt abdomen umeri
incercari sa folositi o grupa muscula decat in ziua respectiva..nu si a doua zi..o obositi.
de ex. nu se face luni piept cu biceps iar marti spate si triceps pt k bicepsu intra la spate si e obosit k a fo lucrat luni iar tricepsul e obosit de la piept
|
|
25-01-2011 01:11 de Anonim
bai fratilor nu este chiar asa greu.. programul asta este cel mai simplu-:luni-piept triceps,marti-umeri trapez,miercuri-spate biceps,joi piceoare,,, si de trei ori pe saptamana abdomenul entru inceput este bun programu asta...!
|
|
26-01-2011 20:26 de MiHaY
As vrea sa stiu daca e bun programul acesta:
Luni:Brate
Marti:Piept
Miercuri :Spate,umeri,trapez
Joi:Brate
Vineri :Piept
Abdomen fac in fiecare zi cate 100 .Astept pareri
|
|
02-02-2011 21:53 de Cristi
Hai sa va dau eu un program bun.
LUNI:
-piept si numai piept dar in pozitii diferite si fara multe repetari pentru definirea tuturor maselor musculare
MARTI:
-spate la fel ca la "piept" aceleasi caracteristici
MIERCURI:
-biceps
-triceps
-gambe
JOI:
-umeri
-trapez
VINERI:
-coapse
-si ceva care vi se pare voua ca nu sa definit deloc!
aa si am uitat sa precizez la fiecare antrenament 150abdomene!
|
|
05-02-2011 02:36 de Vicoli
Salut.
Eu urmez un program de 3 zile pe saptamana, ~ 2 ore/antrenament.
LUNI
piept+triceps
MIERCURI
biceps+spate
VINERI
picioare+antebrat+umeri
La fiecare exercitiu: 4 serii x 10-12 repetari; eventual cu crestere in greutati(daca se poate)
Fiecare antrenament il incep si il termin cu abdomene.
Inainte de antrenament cu 20min(2caps.) si dupa antrenament(2caps.)iau L-carnitine&chromium(Pro nutrition).
|
|
06-02-2011 15:59 de Cosmin
eu ma antrenez in fiecare zi si ia proteine si creatina si muschi sunt dezvoltati bine asa ca nu mai vb de porcariiile astea mah
sunt niste panarame explicati va multumesc!!!!!!!!!!
|
|
08-02-2011 16:53 de Anonim
salutare tuturor cred ca sa faci toata spatmina este ff mult pentru unul care habar nu are astia care sunt mai vechi pe saite datile niste sfaturi bune nu timpenii
|
|
21-02-2011 21:21 de Sima
sall
eu am facut astazi programul de prima zi.....mi s-a paru exorbitant de mult la un moment-dat nu-mai ma puteam tine pe picioare...e putin cam mult
|
|
24-02-2011 16:19 de Anonim
sal eu cred ca dac vrei cu adevarat sa urmezi antrenamentul de pe acest site se poate. Asta numai in cazul dac esti facut pt asa ceva. Dac nu sfat meu pt voi este sa va apucati de fitnees..
|
|
24-02-2011 19:01 de Anonim
Fratilor,antrenati-va fiecare in functie de capacitatea de efort a fiecaruia! Ce e bun pt unul,nu poate fi bun pt toata lumea! Invatati sa simtiti cum lucreaza fiecare muschi in parte,si in functie de asta sa va echilibrati antrenamentul! Mult succes si spor la treaba tuturor!
|
|
28-02-2011 12:23 de X men
FRATILOR TINETIVA TARI:An primul rand sa nu va mai aud ca faceti doua grupe de muschi apropiate la acelasi antrenament,GRESIT.Ancercati sa lucrati todeauna masele musculare nu foarte andepartate,si cel mai important:O GRUPA DE MUSCHI MARE-O GRUPA DE MUSCHI MICA.Adica:TRAPEZ-TRICEPS,BICEPSI-ANTEBRATE,PIEPT-UMERI,SPAT E-PRESA PICIOARE,ABDOMENE EU VA SFATUIESC SA NU LE AMESTECATI CU ANTRENAMENTUL LA SALA,DEOARECE TREBUIE SA FACA PARTE DIN ACTIVITATEA VOASTRA ZILNICA,EXEMPLU:EU ajung sa fac undeva la 200 abdomene pe zi adica:50 cand ma trezesc,50 pe la pranz,80-100,seara,bineanteles sant admise pauze cam la 25 abd.2minute.rezultate la acest antrenament veti vedea di a doua luna este fantastic credetima multa bafta....
|
|
28-02-2011 19:43 de Anonim
abdomenul se face la sfarsit, ultimul exercitiu? ce parere aveti?
|
|
02-03-2011 13:19 de WebMaster
Daca vrei sa ai o masa musculara proeminenta, e bine ca abdomenele sa fie facute la inceput, ca exercitiu de sine-statator. Daca vrei doar tonus, poti sa faci la sfarsit sau 1-2 ori pe saptamana.
|
|
02-03-2011 19:41 de dave
Luni: Piept/Biceps/Triceps
Miercuri: Picioare/Abdomen
Vineri: Spate/Umeri/Trapez
Este bun antrenamentul asta pentru mine : am 1.93 kg 76 am burta si cam atata ) ms..pls ..
|
|
07-03-2011 11:48 de Anonim
cam mare programu asa nu poti sa faci nici masa nici forta cel putin in ziua 1 e extrem de mult mai ales pentru un ectomorf
|
|
13-03-2011 11:17 de Anonim
cate ridicari sunt intr`o serie? ce pauza fac intre serii? sunt incepator si chiar vreau sa stiu programul corect sa nu fac dupa capul meu.
|
|
13-03-2011 18:12 de toretto
|
|
15-03-2011 03:18 de ciprian
pt adi e bun programul tau e pt masa musculara .Programul de sus parerea mea este pt definire multe seri si obositor pt muschi pt masa seri putine si greutati mari si multa concentrare.Nu mai asa creste muschiul.
|
|
15-03-2011 16:21 de Anonim
Am o intrebare , fac program de 3 zile (fara picioare), merg 6 din 7 pe saptamana la sala si mi-a zis un prieten ca e riscant sa imi obosesc prea tare muschiul si sa nu se mai dezvolte.
|
|
28-03-2011 09:59 de MAKAY
luni piept (orizontal si inclinat cu bara 3serii/12 repetari + triceps + antebrat
miercuri picioare -20min eliptica pt incalzire si solicitare medie 3 serii presa a cate 12 repetari, 3 serii/12repetari biceps femural, gambe si fesieri tot 3serii/12 repetari.
vineri- spate, umeri si bicepsi
la toate antrenamentele se vor face abdomene
nota - nu mai ascultati toate sfaturile si prostiile pe care le auziti si cititi spuse de........
nu puteti avea in corp de invidiat in saptamani sau luni...iti trebuiesc ani.eu unul fac antrenamentul descris mai sus de cca 3 ani.inainte am incercat fele de fel de antrenamente din reviste.nu dau rezultatele pe care le asteptati.plus ca alimentatia trebuie sa fie una bogata in proteine, aminoacizi si minerale.suplimentele sunt f bune, dar atentie ataca ficatul orice ar spune specialistii.incercati sa mancati carne vita, curcan, lapte de soia, albus de ou, branza mozzarela, feta, banane etc.eu fac fitness (nu culturism) de 13 ani, si va pot spune ca sportul reprezinta pentru mine un mod de viata, sanatate, tonus si incredere in fortele proprii.va recomand spordus definirii corporale pentru increderea de sine.
|
|
31-03-2011 15:21 de jerry
un program de sala pentru masa musculara ar fi>
luni peipt+biceps+abdomen
miercuri-umeri toat egrupele+picoare
vineri-spate+triceps+antibrat
bafta
|
|
31-03-2011 15:34 de Anonim
e bun acest program eu cel putin il practic e bun bun bun
|
|
04-04-2011 17:40 de Juni
Salut, am si eu o intrebare ... sunt deja de 1 luna la sala. asta e deja a doua luna... se vede cat de cat ca merg la sala.. dar nu am facut corect. adica... 2 sapt am facut 2 grupe . dupa 2 sapt... 1 in fiecare zi. am un program ff incarcat cu munca. muncesc 12 ore pe zi. acum am reluat 2 grupe pe zi. as vrea sa fac 1 zi da.. 1 nu. sau 2 si una nu. va rog un sfat ar fi de apreciat. Multumesc.
|
|
05-04-2011 21:06 de Anonim
imi explica s mie cnva ce inseamna bricheag si crunch
|
|
08-04-2011 18:32 de Anonim
am o intrebare. e bine sa incep antrenamentul dimineata (devreme)?
|
|
15-04-2011 19:56 de fubu
intrebare mea este:cand e bine sa faci antrenamentele dim sau seara???
|
|
18-04-2011 17:16 de nikolas_2239
eu fac toate grupele de muschi, in afara de picioare,de 3 ori pe saptamana: luni, miercuri, vineri. fac si 3 serii de abdomene de cate 20.e bn? mai si alerg o jumatate de ora.
|
|
19-04-2011 20:04 de Florin
Buna , ma numesc Florin , am 14 ani , 1.89 inaltime si 75 de kg . Am 1 an de cand fac "culturism" , am inceput din curiozitate si sa transformat in pasiune . Cand am inceput aveam aprox 1.80 inaltime si 59 kg . Problema e ca nu se vede nici o diferenta la piept ... nu stiu cum sa il lucrez , va rog sa imi dati sfaturi . Bratul meu este destul de mare ...aproximativ 35-36 cm in biceps.... Mai mult m-am axat pe brat.. cum imi pot creste pieptul (este destul de lat )
|
|
21-04-2011 22:33 de Valy_305
Pieptul creste cel mai greu dintre toate grupele musculare. Eu n-am avut aceasta problema deoarece inainte sa fac sala faceam flotari seara. Eu fac asa: 1 data pe saptamana piept impins cuclat ,impins inclinat ,declinat , aparat si fluturati cu gantere. Oricum esti prea mic pentru sala de ce nu mai bine te apuci de un sport?
|
|
21-04-2011 22:34 de Valy_305
Si sa mentionez ca am luat 15 cm in piept de cand fac programu asta .. am juns la 121
|
|
01-05-2011 20:49 de d36
pentru bicepsi, cum ar trebui sa fie axul halterei drept sau indoit?
|
|
07-05-2011 10:20 de Valy_305
e bine sa le faci pe amandoua si cu axul drept si bara Z.
|
|
07-05-2011 23:01 de d36
de ce?
|
|
22-05-2011 00:27 de Anonim
faceti antrenamentu asta o saptamana apoi de mai stati a 2 in picioare sa`mi spuneti )
|
|
22-05-2011 12:57 de alex_27
|
|
29-05-2011 22:23 de RGC
cand spui 5 serii te referi la 5 miscari sau o serie are anumite numere de miscari?
|
|
01-06-2011 14:02 de MeEn
Luni : Piept + Biceps
Miercuri : Spate + Umeri + Trapez
Vineri : Picioare + Triceps +
Sambata(Duminica) : 1h Alergat
Antebrat
Abdomen in fiecare zi si la sala si acasa
|
|
09-06-2011 22:49 de Anonim
Antrenamentul meu:
Luni: picioare 4 serii genoflexiuni ( piept, biceps, triceps)
miercuri: spate, umeri, trapez ( si iar picioare 4 serii)
vineri: coapse, gambe, abdomen, si antebrat. ( picioarele bag optional in fiecare zi, de cand fac asa, picioarele mele sunt mult mai dezvoltate si am luat in greutate. fac sala de cativa ani, nu este recomandat pt incepatori, dar este un antrenament f bun pt masa si definire in acelasi timp, depinde si de timpul organismului, sunt mezomorf.
|
|
15-06-2011 15:43 de Anonim
mi se pare cam greu triceps si biceps in aceeasi zi sau trapez cu spate X_X eu fac in zile diferite iar abdomenele nu le includ in antrenamentul meu de la sala... alea le pot face acasa
|
|
17-06-2011 13:31 de Anonim
Hmm... Eu fac in felul urmator :
Luni : Piept + bicepsii , 4 ex la am2 grupele.
Marti : Spate + tricepsi , tot 4 ex am2 grupele.
Miercuri : Picioare + Abdomen , picioare 4 ex picioare ,3 abd .
Si Vineri : Umeri + Trapezi , 4 ex umeri ,3 trapezi restu si joi,sambata si duminica pauza.
In 4 luni a dat rezultate bune...
|
|
17-06-2011 13:33 de Anonim
Astept pareri ... E bun cat de cat programu 4 zile pe sapt ? Ms
|
|
17-06-2011 20:51 de stefan
salut am 17 ani fac sala de 2 luni exercitiile care le fac dau rezultate chiar daca si inainte eram bine definit acuma am luat in masa de la brat 24 am ajuns la 28 ultima masurare:-? si is curios la ex de al pectorali trebe sa fac toate enuntate de acolo sau aleg 3 ex de acolo care sa le fac si de fiecare data cand fac piept sa schimb ex? cum e mai indicat?
(is bine difinit numai ca trebe sa mai fac spate cas slab in talie am 64 in talie dar abdomenul e format is definite cat de cat patratelele)
|
|
21-06-2011 17:29 de marian bgs
sal,fratilor....sincer se poate face antrenamentul ala...eu am faqt ceva de genul ala..eu fac 21 de serii la fiecare grupa musculara plus abdomenul....
|
|
21-06-2011 17:31 de Anonim
INTR-ADEVAR ESTE UN PIC EXAGERAT DAR ESTE FOARTE BUN....PANA NU INCERCI NU STII DACA REUSESTI....INCERCATI...
|
|
22-06-2011 17:19 de methadon_92
eu fac de 3 saptamani antrenamentu acesta luni biceps , triceps
marti picioare miercuri abdomen joi piept trapez si deltoid si vineri spate oare este bun ?multumesc mult
|
|
28-06-2011 18:05 de petre
da este bun dar sa faci vreo 2 ore pe zi...bafta
|
|
08-07-2011 17:35 de petre
fratioare adi...cred k ai dreptate...se fac prea multe serii..mai bine faceti mai putine serii dar mai adaugati cv mai mari greutati k sa simta muschiul..parerea mea k la un antrenament lukrati 5 serii la fiekare grupa si k greutati..si dupa o luna puteti urca la mai mult...
|
|
10-07-2011 23:02 de Anonim
nu e bine sa faci seara inainte de culcare abdomen pt accelerezi bataile inimi inaintea somnului cand dormim bataile inimi sunt mai putine pe minut facand efort inainte de culcare putem sa avem un somn tulburat si neodihnitor
|
|
16-07-2011 10:44 de mine
faci crescator cu greutatile cate 6 repetari de 5 ori + incalzire la fiecare si il faci in 2 ore ... io asa fac .Ii destul de mult dar nu mi se pare exagerat .Bafta.
|
|
18-07-2011 10:21 de petre
da asa e..faci de ex flexii pt biceps..fac 20,18,116 si dupa aia ridiki la 20 ultima serie...
|
|
18-07-2011 10:21 de petre
16 scuze nu 116..
|
|
19-07-2011 09:54 de geo
exercitile se fac la rand cum sunt afisate? adik 4 seri la rand pemtri acelasi ex, sau dupa o serie poti face ex pt alta grupa de muschi din ziua respectiva?
ex: dupa ce am facut 10 ridicari cu haltera din orizontal pot sa fac o serie pt triceps ?
|
|
19-07-2011 11:51 de Dani_Aka13
nu inteleg dc va tot agitati atata...sa va arat programul personalizat
piept -trapez-joi-luni
spate-triceps- umeri- miercuri-sambata
biceps- antebrat-vineri-marti
si daca faceti fibrare il reduceti la 3 zile doar.vreti multe dar nu faceti nimic...
|
|
20-07-2011 12:22 de petre
faci o serie pt aceea grupa dupa 1 min pauza faci iar o serie pana la 4 ,5 serii......nu asa....dupa ke ai facut 10 ridicari cu haltera stai putin si reiei..bafta.
|
|
08-08-2011 23:59 de Anonim
eu fac pentru masa..ash vrea sa stiu si eu daca e bun programul...
luni: piept,biceps
miercuri: spate,triceps
vineri: picioare,umeri---abdomene,in fiecare zi de antrenament...ce parere aveti?
|
|
13-08-2011 23:42 de mititel
webmaster, posteaza mai des, sunt bune informatiile oferite.
referitor la acest antrenament, pt unele persoane poate fi mult....un supliment inainte de antrenament va poate ajuta. eu personal il folosesc si il voi folosi o perioada destul de lunga. multumesc celor care l-au postat aici.
cu acest program, am reusit sa imi lucrez ff bine grupele de muschi. febra de dupa...stiti cum se zice? no pain...nu mai continui. insa, febra obtinuta, este una de calitate, in sensul ca mi-am simtit muschii, indiferent ca vb despre pectorali, sau coapse, total folositi, nu o durere aiurea "localizata" cumva pe muschi. a, si inca ceva, cu acest antrenament, in 6 zile am acumulat 2kg in plus la greutatea mea.
asadar, cei care va plangeti, folositi-l si pe urma impartasiti-ne experienta voastra. comentarii la "rece"...degeaba.
Train!
Eat!
Sleep!
|
|
30-08-2011 19:16 de Gino
se pot face 3 zile de antrenament consecutive si restu de pauza?
are ceva?
|
|
15-09-2011 14:45 de Undisputed
@Gino e supraantrenament!
|
|
16-09-2011 18:42 de Anonim
parerea mea este ca cele mai bune exercitii sunt in felu urmator:Luni iept+bicepsi Marti:spate+tricepsi Miercuri:umeri+trapez joi icioare. parerea mea este k dak vrei abdomene trebuie utilizate in fieccare zi
|
|
25-09-2011 21:23 de Alex
LUNI: -spate
-bicepsi
-cvadriceps(partea pulpei din fata)
-femurali(partea pulpei din spate)
MIERCURI:-pectorali
-umeri
-tricepsi
-abdomen
-gambe
VINERI-repeti programul de luni, insa la fiecare sfarsit de antrenamente se pot face si antebrate
Pt. spate 2 exercitii, a cate 6 serii(2x6)
-pectorali(2x6)
-cvadriceps(2x6)
-umeri(3x5)
-antebrate(2x3)
1 pauza intre serii maxim 2 minute
2-pauza intre grupe 5 min
3-greutatiile se aleg in asa fel sa poti efectua intre 8 si 10 repeta.
Alimentatie corecta, odihna si multa munca in sala de forta te v-a ajuta sa iti sculptezi un corp frumos. Mersi!
|
|
08-10-2011 13:05 de blackpanther
greseli semnificative in acest program :
1.niciodata nu se face impins iar dupa tot un exercitiu de impins
2.mult prea multe serii pe grupa si antrenament!aprox.40 serii/antrtenament?!?!
|
|
08-10-2011 16:33 de Anonim
cel mai bun program dar fara picioare.
luni biceps tricps
marti piept abdomen
miecuri trapez antbrat abdomen
joi spate umeri
recomandat de instructor.bnda io fac abdomen zilnic.(vineri ceva foarte usor ex.putin abdomen si antebrat sau putin trapez si umeru).sper sa va fie d folos
|
|
10-10-2011 19:20 de John
Din cate vad acest program nu este pentru incepatori. Sunt prea multe exercitii per grupa musculara (exemplu: pectorali, biceps, coapse). Acest lucru poate are efect la inceput dar va aparea foarte repede supraantrenamentul si epuizarea iar de aici plafonarea.
Parerea mea este ca ar trebui folosite exercitii de baza (impins, genuflexiuni, ramat, indreptari, flexii) cu greutati libere nu aparate; la coapse, spate si piept 3 exercitii a 3 seturi cate 6-10 repetari, la triceps, biceps si gambe 2 exercitii a 3 seturi cate 8-12 repetari, umeri 3 exercitii a 3 seturi cate 8-12 repetari, abdomen 2 exercitii a 3 seturi cate 15-20 repetari.
|
|
25-10-2011 21:14 de Anonim
Pff ...
Luni - Piept,spate,umeri.
Marti - Pauza
Miercuri - Biceps,triceps,antebrat.
Joi - Pauza
Vineri - Picioare,si micile grupe musculare .
Abdomene - cel mai indicat este de 2 ori pe saptamana .
Si la fiecare cate 3 serii a cate 8 12 repetari ,
|
|
09-11-2011 09:53 de Anonim
BUN(?!??!!) Lipsesc: antebrat, trapez... si nu mai zic de lombari, mushcii gatului...
|
|
15-11-2011 14:16 de Anonim
este chiar prea mult pentru un incepator ,,ca incepator trebuie sa lucreze maxim 2 grupe una principala si una sec dar nu cu mai mult de 3 respectiv 2 exerciti pt fiecare grupa
|
|
03-12-2011 12:16 de dydi
unde dracu a auzit asta sa antrenezi la 1 singur antrenam pe zi orice grupa din partea superioara a corpului cu partea posterioara? ce circulatie sangvina il ajuta sa faca asta? poate de centaur! e ca si cum creierul iti da comanda ca vrei sa faci sex si nu te ajuta p--a. daca stimulezi o parte a corpului nu mai dai rezultate si in cealalta. nu exista antrenam pt masa picioare - umeri de ex.
|
|
06-12-2011 20:40 de Anonim
m-am saturat de cati experti am vazut deja muschiul are nevoie de mai mut timp de odihna decat de anrenament asa se fac muschii nu cum am vz mai sus vai de viatza voastra vb cu ceva instructor nu luati antrenamente de prin reviste ale unor culturiti profesionisti care fac asta de 10 15 20 de ani!!!
|
|
07-12-2011 15:52 de adrian
cum zice baiatu de mai sus are foarte mare dreptate muschiul ca sa creasca are nevoie de odihna si mancare buna de ex va-ti antrenat astazi piept si biceps ziua urmatoare este vital sa iei o pauza de macar o zii iar dupa antrenament muschiul este ca un burete sau este in stare anabolica cu vreti atunci trebuie hranit cu mancare buna si incercati un izolat proteic dar sa fie izolat nu alte prostii cu soia si alte magarii nu va luati dupa alte persoane cu creatina multivitamine si alte lucruri doar un shake de proteine va trebuie deci daca iei pauza intre antrenamente si iti iei proteina o sa cresti cel mai important lucru este sa vezi o relaxare in sala si sa intelegi sa vb cu creierul tau sa i transmiti mereu stare de bine sa te gandesti ca o sa cresti ca sa te autostimulezi.In ceea ce priveste antrenamentul va recomand sa nu va omorati cu greutati mari la inceput cel mai imp lucru fiind executia exercitiului si sa incercati serii in urcare si scadere sau drop sets cum le zice sau serii piramidale in rest nu o sa va plictisesc cu cine stie ce programe asta o sa vedeti voi in timp ce program vi se potriveste cand o sa iti cunosti corpul chestie de 2-3 ani.Si cum v-am spus odihna si un shake de proteine dupa antrenament chiar si in zilele in care stati pt ca ajuta muschiul sa se recupereze mai repede,iar multivitamine si alte prostii gen creatina glutamina aminoacizi nu aveti nevoie le produce corpul poate sa traiti in somalia sau in africa sa aveti lipsa de vitamine.in rest aveti grija de voi si despre programul de mai sus mi se pare cam incarcat ceva gen supraantrenament si nu o sa cresteti numai daca luati ceva steroizi ca sa va ajuta la o asa sarcina bine daca e bagat la misto merge si asta )
|
|
11-12-2011 20:17 de Anonim
SCUZE DAR BICEPS CU TRICEPS NU ESTE
RECOMANDAT IN ACEASI ZI..DIN CITE STIU,DOUA GRUPE DE MUSCHI FOARTE APROPIATE...
|
|
04-01-2012 03:16 de Anonim
Baieti daca vreti sa obtineti masa musculara face in urmatorul fel: luni Biceps/Piept/Abdomen:marti Spate/Triceps/Trapez: vineri Umeri/Coapse/Gambe. Acest program mi a fost dat si mie de un culturist care are 28 de ani de sala in el .Credeti ma e foarte util.si apropo minimm 8 ore de somn daca incercati programul si merge nu l schimbati.in 80% din cazuri a fost folosit in jur de un an poate mai bine.acum depinde de geneticul fiecaruia.bft la toti:-bd
|
|
06-01-2012 22:08 de RADU PAVEL
Programul IDEAL de culturismm este urmatorul:LUNI-piept si umeri, MARTI-biceps si triceps, JOI-spate si trapez, iar VINERI-coapse si gambe, cu PRECIZAREA ca dupa fiecare antrenament sa faceti 5 serii de abdomen. RECOMANDARE ca la fiecare grupa musculara sa executi cate 12-14 serii a cate 7-10 repetari. NU UITA : antrenamentele SERIOASE, alimentatia corecta, somnul si suplimentele REPREZINTA FIECARE 25% din performanta ta ca si culturism. NU NEGLIJA niciuna din chestiunile enumerate mai sus pentru a avea rezultate remarcabile. NU RENUNTA !!! - CULTURISMUL este un sport in care satisfactia de a avea un corp de care sa fi mandru apare intr-un timp relativ lung (peste 8 luni-1 an). RESPECTAND toate cele enumerate mai sus de mine si cu SERIOZITATE MAXIMA va garantez ca peste 8 luni- 1 an, veti adauga 5-7 kilograme de masa musculara de calitate si ne vom revedea cu postari de confirmare din artea voastra. VOI reveni cu detali despre alimentatie, antrenamente , suplimente. CORPUL NE REPREZINTA SI TREBUIE SA AVEM GRIJA DE EL !!
|
|
09-01-2012 22:59 de Cristi
Buna Seara! antrenamentele de mai sus mi se par un pic prea exagerate.adica...eu fac sala de aproape 5 luni de zile si niciodata nu am facut la un antrenament ami mult de ...20-25 de serii.acum m-am obisnuit sa fac 12-16 serii la un antrenament...cum e mai corect?
P.S: Am 15 ani, 182 cm si ~82 kg....nu iau nici un supliment dar....trag foarte tare pentru definire...in urma cu un an si jumatate am inceput un program de slabire cu produse herbalife,care a durat cam 8 luni de zile,in care luam pastile inainte de mese si dimineata si seara beam un shake proteic...am slabit in acele 8 luni vreo 15 kg...acum imi dau seaam ce greseala am facut...nu pot sa definesc "patratelele" bine,am dat jos multa masa musculara...regret decizia de a urma un regim in defavoarea unui sport...blestem acea zi.
|
|
10-01-2012 23:45 de RADU PAVEL
Cristi, ESTE PUTIN 12 SERII PER ANTRENAMENT!!!Avand in vedere ca la un antrenament antrenezi cel putin 2 grupe musculare a 3-4 exercitii, iar fiecare exercitiu a 4 serii fara cea de incalzire .......calculeaza si-mi vei da dreptate !!! APROXIMATIV 24 SERII PER ANTRENAMENT. LA varsta ta raportul inaltime greutate este perfect...nu te forta tare. SFATURI PENTRU TOTI:
-Varsta optima de a incepe culturismul este dupa 18 ani chiar mai mult, asadar usor.
-nu te antrena in fiecare zi, 4 antrenamente sunt super suficiente.
-antrenamentul nu trebuie sa depaseasca o ora
-pauzele dintre serii nu trebuie sa fie mai mari de 30-50 de secunde
-in pauza trebuie sa te plimbi prin sala, sa te misti si sa respiri sa-ti reglezi suflul.
-bea apa in timpul antrenamentului (aprox jumatate de litru)
-gaseste-ti un partener de antrenament care sa te ajute sa faci 2 repetari fortate la sfarsit de serie.
-mananca ceva usor cu cel putin o ora inainte de antrenament, iar dupa tot cu o ora.
-dormi cel putin 8-9 ore noaptea(CONTEAZA FOARTE MULT)
-NU CONSUMA TOT FELUL DE CHIMICALE IEFTINE CARE TI SE RECOMANDA A FI MIRACULOASE SI DE CARE VEI CRESTE INTR-O ZI CAT FAT FRUMOS IN 7 ZILE.
-mananca PROTEINE de calitate: carne de vita , de peste, piept de pui, soia, lactate si branzeturi, oua (cat de multe albusuri, maxim 1-2 galbenusuri pe zi), alune ,nuci,etc. CARBOHIDRATI: paste fainoase ,orez, grau, paine integrala, fulgi de porumb sau cereale, etc si multe, MULTE SI VARIATE FRUCTE SI LEGUME.
-NU FUMA, NU BEA ALCOOL SAU BAUTURI ACIDULATE, NU CONSUMA STUPEFIANTE !!!
-alearga de 1-2 ori pe saptamana
-nu consuma dulciuri in exces, inlocuiestele cu miere de albina
-FI FOARTE SERIOS IN EXECUTAREA ANTRENAMENTULUI
-COMANDA-TI SUPLIMENTE PROTEINE CU CARBOHIDRATI de la o firma serioasa cu experienta de zeci de ani in domeniu din state (nu am voie sa dau nume)
-NICIODATA sa nu porniti cu ideea preconceputa : sunt prea gras sau prea slab asa ca NU VOI PUTEA SA AM UN CORP BINE LUCRAT DEOARECE NU ESTE ADEVARAT !!!
-fi modEst , serios, doreste-ti si respecta sfaturile, NU RENUNTA si FII SIGUR CA VEI AVEA DUPA ANI DE MUNCA UN CORP DE VIS, ORICINE AI FI !!!
Bafta , voi reveni.
CORPUL NE REPREZINTA SI TREBUIE SA AVEM GRIJA DE EL !
|
|
11-01-2012 17:15 de cristig13
da....cam ai dreptate...doar ca eu fac intr-o zi biceps+triceps,in alta picioare,in alta piept+abdomen,si in alta spate....iar la fiecare sfarsit alerg de obicei 15 min. si fac 5 serii de abdomene...o sa incerc s afac biceps+triceps,piept+abdomen si spate+picioare.si sa dureze max. 1 ora?fac antrenamente care depasesc 1h 30 min.-max 2h....tinand cont ca eu cand fac picioare alerg inainte ~ 30 min.si dupa inca 30-45 min....iar la cele obisnuite la sfarsit 15 min.nu iau suplimente...poti sa im i dai un ID de mess ca sa te intreb ceva despre un produs din comert?(ca sa nu dau nume)
|
|
11-01-2012 22:48 de RADU PAVEL
Tu nu-ti antrenezi UMERII, TRAPEZUL SI ANTEBRATELE??????? De CE ??? MARE GRESEALA. Nu neglija nici o grupa musculara!!!!! Pe viitor o sa-ti para rau doarece acele parti ale corpului vor ramane in urma, iar fizicul tau va avea de suferit din punct de vedere al esteticului.DECI APUCATE SI ANTRENEAZA-LE!
2.Antrenament de 1.30-2 ore ??? TOTAL GRESIT!! Jumatate din acest timp sunt sigur ca stai la taclale. (povestile despre gagici si politica) le faci dupa antrenament la o apa plata cu prietenii !! Spuneai ca faci in jur de 15 serii per antrenament iar acestea insumandu-le le faci in maxim 20 minute toate + 15 pauze insumate de aproximativ 13-15 minute TOATE ,REZULTA UN TOTAL DE APROXIMATIV 35 DE MINUTE (EXECUTAREA SERIILOR + PAUZELE AFERENTE)unde mai adaugam 5-10 minute de incalzire la inceputul antrenamentului CONCLUZIA=ca antrenamentul pe care il faci tu (desi nu e CORECT) dureaza normal maxim 45 de minute IAR TU IL FACI IN 2 ORE !!! Studiaza din nou cele spuse de mine mai sus si vei vedea ca la aproximativ 24 serii per antrenament vei sta in sala cel mult 1 ora. ASTA DACA MERGI LA SALA SA FACI SPORT NU SA POVESTESTI !!! REVIZUIESTE TOTAL ANTRENAMENTELE ! ESTI INCEPATOR SI TREBUIE SA PORNESTI BINE IN ACEST SPORT.
3.NU fa picioare cu spate in aceeasi zi !!! OBISNUIESTETE SA ANTRENEZI 2 GRUPE MUSCULARE APROPIATE PENTRU EFECT MAXIM (EX. piept cu umeri sau coapse cu gambe)Sangele pompeaza maxim in gambe cand le antrenezi iar dupa cateva minute antrenezi spatele STRES MAXIM PT ORGANISM=REZULTATE SLABE.
4.In legatura cu intrebarea despre supliment trimite-mi un mail cu explicatii pe radupavelradu@yahoo.com
CORPUL NE REPREZINTA SI TREBUIE SA AVEM GRIJA DE EL !
|
|
12-01-2012 23:31 de cristig13
mi se pare ciudat...eu fac asa antrenament:
Luni: Biceps +Triceps
Marti:am antrenament la volei...
Miercuri: Piept+Abdomen
Joi:Gambe+Coapse
Vineri:am antrenament usor la volei si dupa la sala fac Spate+umeri.(sau cand stau acasa in weekend ma duc sambata si fac spate si umeri,iar duminica o iau de la capat daca am posibilitatea sa ma duc)
|
|
19-01-2012 06:06 de Anonim
programu asta e bun doar pt aia care iau steroizi...e prea incarcat pentru un incepator.
|
|
26-01-2012 20:53 de Anonim
ma uit cu uimire la cei care fac programe pentru incepatori avansati medii si ma minunez.nimeni nu intreba de regimul de viata de posibilitatile financiare de motivatie de multe
|
|
27-01-2012 11:00 de Anonim
3 zile..luni,miercuri si vineri....
luni picioare+abdomen...
miercuri biceps+triceps si
vineri piept cu spate+umeri...
|
|
11-02-2012 20:22 de MASKATWO
anonim din27-01 tu habar n-ai de culturism . mai studiaza baiete
|
|
12-02-2012 11:28 de ion_dragomir
Buna ziua!!Cine va invata pe voi antrenamente din astea haotice??Multi dintre voi faceti sala de 1-2 ani si va dati mare culturisti!!In primu rand numai dati sfaturi aiurea cum da Domnu Anonim!!
|
|
18-02-2012 13:52 de Vasile
Buna ziua. eu fac un antrenament de 5 zile pe saptamina, luni(piept)marti(brate)miercuri(umeri) joi - pauza, vineri(picioare)simbata spate. fac cite 5 exercitii pentru fiecare grupa a cite 4 serii maxim 12-15 repetari in functie de greutati.si la sfirsit,dupa fiecare antrenament, 15 minute cardio si doua serii de abdomene Este bun pentru masa musculara? Am 180 cm si 80 kg. Va multumesc anticipat pentru sfaturi.
|
|
22-02-2012 10:21 de sei
Buan ziua. Imi spune si mie cineva cate kg trebuie sa aiba ganterele sau bara pt incepatori?. Sau mai exact cu cate kg trebuie sa incepla gantere? Multumesc.
|
|
23-02-2012 08:38 de Anonim
Fiecare organism raspunde intr-un anumit fel la anumite exercitii, din aceasta cauza nu poate exista un antrenament care sa faca minuni pentru toata lumea.Si nu mai intrebati cate greutati sa puneti ca nu e nimeni Nostradamus sa stie care e limita ta.
Cum sa repeti una din zilele respective????????? asta poate duce la o dezvoltare neuniforma a organismului....brate mari si piept nimic sau mai stiu eu ce alte probleme.
PS:abdomenul este o grupa de muschi ca oricare alta ......ca urmare trebuie tratat ca si biepsul,tricepsul etc.Nu cred ca exista persoane care fac zilnic biceps sau piept la sfarsitul fiecarui antrenament nu???
|
|
16-03-2012 09:58 de Anonim
noi ne atrenam zi de zi,o zi ce tine de muschii pieptulu o zi ce tine de toti muschii miinilor
|
|
02-06-2012 00:06 de andumyhay
buna la toata lumea...pun si eu o intrebare....de vreo luna fac aproximativ toate exercitiile prezentate in rubrica de exercitii pe grupe de muschi toate intr-o zi(7 zile pe saptamana) in repetari de 20 repetari a cate 2 serii(gantere cu greutati de 10 kg si haltera de 20kg),mananc cam 1-2kg carne pe zi+legume,cereale,oua,lapte si altele,cam 10 de somn si pot sa va spun ca se vede f.bine,neasteptat de bine....de curand am terminat liceul si pot sa dedic tot timpul sportului....am mai facut si anul trecut(vreo 2 luni) dar doar ca sa-mi formez(dezvolt) musculatura,acum ma axez mai tare pe forta nu pe masa musculara,vreau sa incep din toamna sa ma inscriu in competitii de skandenberg pt ca vad ca nu prea am rivali la skandenberg la mine in oras la cat 75+(am 78 de kg-1,78m-chiar ideal din ce am vazut pe site)
|
|
15-06-2012 18:06 de ionut bejan
parerea mea este ca antrenamentul este bun , daca va tineti de el va da roade , e adevarat ca pt inceput este greu pt ca corpul nu este obisnuit , eu fac programul de 3 luni sunt la inceput e adevarat dar simt ca am lucrat muschii imi intru in forma , eu nu fac excercitiile la disperare incep chiar si de la un kilogram nu ma intereseaza si cresc usor usor in greutati , fara munca nu cresc muschii si multa seriozitate , am o rugaminte daca puteti sa imi lasati un program in care se lucreaza absolut toate tipurile de exercitii , si daca e recomandabil sa luam si proteine la inceput , astept un raspuns multumesc
|
|
27-06-2012 21:09 de Andreiady
Luni : Spate / biceps / abdomen
Miercuri : Piept / triceps / abdomen
Vineri : Trapez / umeri / abdomen
|
|
16-07-2012 14:36 de Anonim
Luni : Piept
Marti:Spate
Miercuri: pauza sa odihnesc bratele
Joi: Biceps - Triceps - Antebrat
Vineri Umeri Traiez
|
|
19-07-2012 12:54 de Anonim
mi se pare ciudat programu,cel mai bine faci :luni-spate,biceps
miercuri-piept,triceps
vineri-coapse,gambe
|
|
17-09-2012 00:32 de rrrrzzzzvvvv
Luni iept
Miercuri:brate:triceps,biceps
Vineri:spate,umeri
Luni sau marti in functie de cum ma simp,fac picioare. Iar la sfarsitul fiecarul antrenament fac 4 serii de abdoment. Intr-o zi le fac pe cele laterale in alta pe cele normmale sper ca e ok
|
|
20-01-2013 10:48 de valy2354
Imi spuneti si mie va rog daca acest program e bun.
Luni iept,biceps
Marti:spate,triceps
Miercuri:abdomen,picioare
Joi:repet de luni
Vineri:repet de marti
|
|
02-02-2013 19:44 de Anonim
am gantere acasa si lucrez mult iar antrenamentele au inceput sa dea roate va sfatuiesc sa lucrati cat de mult puteti bafta
|
|
09-02-2013 22:56 de Anonim111
Frate..cand va vad ca scrieti niste comentarii cu triceps+biceps in aceeasi zi nu se poate...MAA asta e program pentru culturism juniori,fara proteine,fara creatina,fara steroizi.Faceti-l si va da roade sigurrrr..Adaugati abdomen de 2 ori pe saptamana si trapezul.
|
|
10-02-2013 11:27 de Anonim
Anonim111 si eu am un program de 3 zile asa de junior si eu fac prima zi adica lunea cum scrie aici dar adoua zi nu fac coapse si gambe eu fac spatele,umeri si abdomen bn abdomen fac in fiecare zi cand merg la sala,si a3a zi eu fac picioarele
|
|
12-02-2013 15:06 de Anonim111
E bun.. dar programul asta de aici e de masa musculara..Mi l-a recomandat cineva care a fost culturist in tinerete.
|
|
25-02-2013 00:18 de Anonim
Incalzirea grupelor de muschi
Alergare usoara banda-10min(vit.8)
Flotari:40/50
day1(luni):PECTORALI:--impins cu bara din orizontal: 3-5 serii(10-12)-A
:--impins cu bara din plan inclinat: 3-4 serii
:--impins cu bara din plan declinat: 3-4 serii
:--fluturari cu ganterele din plan orizontal: 3 serii
:--fluturari cu ganterele din plan inclinat: 3 serii
:--fluturari cu ganterele din plan declinat: 3 serii
Biceps:--flexii cu bara: 3-5 serii
:--flexii alternative cu ganterele din stand: 3-5 serii
:--flexii cu bara la banca Scott: 3 serii
:--flexii cu gantera la banca Scott: 3 serii
Triceps:--extensii la scripete cu bara V: 3-5 serii
:--extensia antebratului cu gantera deasupra capului: 3-5 serii
:--extensii la scripete din fandat inainte,pe deasupra capului: 3 serii
Abdomene=3 serii/30
Masaj aparat cu role=5min(fata+lat.+spate)
Comb.palmare:st+dr(5serii),dir.st+dir.dr.+cros.stg.+uper.dr. (5serii)-pauza intre ele 1/2min
Combinatii sac:3serii:directe,upercut,crosee(1min+1min+1min) pauza intre ele 1/2min
:dir.stg+dir.dr.+pic.stg(5serii) pauza intre ele 1/2min
:dir.stg+dir.dr+cros.stg+pic.dr(5serii) pauza intre ele 1/2min
Genoflexiuni cu bratele la ceafa+mayagheri=3serii/10buc
Sparring cu adversar:2repr a 2 min
Exercitii respiratie
L sf.2 min in poz.turceste cu ochii inchisi si palmele una deasupra celeilalte cu degetele aratatoare lipite unul de altul
Day2(miercuri): Incalzirea grupelor de muschi
Alergare usoara 10min(vit.8)
Flotari:40/50
Deltoid:--extensii laterale cu ganterele: 3-5 serii
:--impins vertical la piept / ceafa cu bara: 3 serii
:--extensii in lateral din aplecat: 3 serii
Spate:-- tractiuni cu spatele la bara fixa: 3-5 serii
-- tractiuni la scripete fata: 3 serii / tractiuni la scripete spate: 3 serii
-- ramat cu fata la helcometru: 3 serii
Abdomen
-- crunch: 10 serii
-- ridicarea bazinului la 45 de grade din pozitie orizontala: 5 serii;
-- briceagul: 3 serii;
Masaj aparat cu role=5min(fata+lat.+spate)
Comb.palmare:st+dr(5serii),dir.st+dir.dr.+cros.stg.+uper.dr. (5serii)-pauza intre ele 1/2min
Combinatii sac:3serii:directe,upercut,crosee(1min+1min+1min) pauza intre ele 1/2min
:dir.stg+dir.dr.+pic.stg(5serii) pauza intre ele 1/2min
:dir.stg+dir.dr+cros.stg+pic.dr(5serii) pauza intre ele 1/2min
Genoflexiuni cu bratele la ceafa+mayagheri=3serii/10buc
Sparring cu adversar:2repr a 2 min
Exercitii respiratie
L sf.2 min in poz.turceste cu ochii inchisi si palmele una deasupra celeilalte cu degetele aratatoare lipite unul de altul
Day3(vineri): Incalzirea grupelor de muschi
Alergare usoara banda-10min(vit.8)
Flotari:40/50
PECTORALI:--impins cu bara din orizontal: 3-5 serii(10-12)-A
:--impins cu bara din plan inclinat: 3-4 serii
:--impins cu bara din plan declinat: 3-4 serii
:--fluturari cu ganterele din plan orizontal: 3 serii
:--fluturari cu ganterele din plan inclinat: 3 serii
:--fluturari cu ganterele din plan declinat: 3 serii
Biceps:--flexii cu bara: 3-5 serii
:--flexii alternative cu ganterele din stand: 3-5 serii
:--flexii cu bara la banca Scott: 3 serii
:--flexii cu gantera la banca Scott: 3 serii
Triceps:--extensii la scripete cu bara V: 3-5 serii
:--extensia antebratului cu gantera deasupra capului: 3-5 serii
:--extensii la scripete din fandat inainte,pe deasupra capului: 3 serii
Abdomene=3 serii/30
Masaj aparat cu role=5min(fata+lat.+spate)
Comb.palmare:st+dr(5serii),dir.st+dir.dr.+cros.stg.+uper.dr. (5serii)-pauza intre ele 1/2min
Combinatii sac:3serii:directe,upercut,crosee(1min+1min+1min) pauza intre ele 1/2min
:dir.stg+dir.dr.+pic.stg(5serii) pauza intre ele 1/2min
:dir.stg+dir.dr+cros.stg+pic.dr(5serii) pauza intre ele 1/2min
Genoflexiuni cu bratele la ceafa+mayagheri=3serii/10buc
Sparring cu adversar:2repr a 2 min
Exercitii respiratie
L sf.2 min in poz.turceste cu ochii inchisi si palmele una deasupra celeilalte cu degetele aratatoare lipite unul de altul
Marti si joi=sauna/alergare/sparring 3repr a 2 min
|
|
10-03-2013 00:55 de mitzy50008
Cel mai simplu si mai bun antrenament:
Luni: Piept + Triceps + Umeri
Marti: Pauza
Miercuri: Picioare + Abdomen
Joi: Pauza
Vineri: Spate + Biceps + Antebrat
Sambata: Pauza
Duminica: Pauza
PS. Asta e doar parerea mea. Va recomand totusi
|
|
03-04-2013 16:42 de ptraian
Luni iept si biceps(3-4 exweciti pt piept plus 2-3 pt biceps maxim);marti auza;joi:miercuri:spate si triceps(exercitii,repetari ca la piept);joi pauza;vineri:umeri si trapez;sambata picioare sau luni iept si gambe;marti pauza;miercuri spate si trapez;joi pauza;vineri:umeri si picioare.....cum emai bn pt cresterea masei?
|
|
13-04-2013 01:45 de UnQ
O intrebare simpla. Singurele mele zile libere din saptamana in care ma pot antrena sunt de luni pana joi numai de dimineatza. Este gresit daca ma antrenez 4 zile si apoi ma odihnesc 3 pt ca alta posibilitate nu am.
|
|
13-04-2013 02:33 de shift
De ce nu il imparti pe 3 zile? Asa ai lasa o zi libera in plus. Nu cred ca poti duce 4 zile consecutiv daca lucrezi la intensitatea potrivita. Vei vedea si tu.
|
|
14-04-2013 00:28 de UnQ
Ma gandesc ca e prea putin 3 zile pe saptamana si in plus nu prea stiu cum sa imi dozez exercitiile in 3 zile. Mersi fain.
|
|
20-07-2013 17:01 de Anonim
Fratilor de ce nu ati specificat 3-5 serii a cate cat ? Si cu ce greutate ?
|
|
29-07-2013 12:57 de Anonim
cine face programele astea cu siguranta e foarte prost... mai nasol e ca se mai iau si alti dupa el
|
|
29-07-2013 13:58 de shift
Cine face astfel de comentarii ar fi bine sa vina si cu argumente.
|
|
21-01-2014 20:54 de Anonim
Foarte bun programul,eu as include si 3 ore de cardio in zilele de pauza,am facut vreo doi ani si dupa o pauza lunga mam apucat iarasi de vreo sase luni!Ce am observat eu ca conteaza ce.l mai mult e pauza dintre serii(30sec) si exercitii(maxim 2 min)Izolare si tensinea sunt vitale pt a vedea rezultate!
|
|
02-02-2014 17:36 de Oni
ce parere aveti de programul asta..luni iept abdomen miercuri:spate umeri trapez vineri icioare umeri si dupa fiecare antrenament 15 20 min cardio..
|
|
02-02-2014 17:39 de Oni
ma scuza.ri vineri brate...
|
|
03-02-2014 14:02 de shift
Vineri: brate, picioare? Nu cred ca picioarele cu bratele sunt o combinatie prea grozava. De ce nu faci un antrenament standard in care combini biceps cu spate/piept, triceps cu piept/spate, picioare cu umeri?
|
|
03-02-2014 20:20 de Oni
am postat dupa ca am gresit...programul arata in felul urmator
luni iept abdomen+15 20 min cardio
miercuri:spate umeri trapez
vineri:brate abdomen+cardio,iar pe picioare nu prea as vrea sa pun mare accent,alerg,joc fotbal ce parere ai?sau e mai bun clasicul tau?
|
|
03-02-2014 23:14 de shift
Mergi, te rog, pe clasicul meusi introdu picioarele! Ce faci tu este cardio, ai nevoie de antrenament cu greutati pentru dezvoltarea picioarelor, nu face greseala de "a nu pune accent pe ele". Ok? Mergi pe clasic si poti schimba daca nu iti place, dar eu zic ca nu ai cum sa dai gres Bafta!
|
|
04-02-2014 12:17 de Oni
ok..eu le.am combinat asa din dorinta de a face biceps triceps impreuna,din cate am inteles se dezvolta mai bine lucrandu.le impreuna.ca supliment folosesc doar whey protein de la promuscle dupa antrenament.ce parere ai???OK..multumesc.
|
|
04-02-2014 14:13 de shift
Nu ai auzit bine. Ce parere sa am despre ce? Crezi ca suplimentul este cel care te ajuta sau nu sa te dezvolti?
|
|
04-02-2014 18:31 de Oni
da..la suplimente ma refream,despre antrenament am inteles..ms
|
|
22-02-2014 07:51 de mariusika
E simplu cu suplimentele, daca iti ei din alimentatie proteinele ce-l putin 1g/1kg corporal pui masa de calitate! De ex. 100g de Cod are vreo 24g de proteine, deci daca ai 70 de kg, iti ajung 300g de Cod pe zi si parca ii undeva la 12lei kg/congelat, deci ajungi undeva la 4lei pe zi cu aportul de proteine! Sper sa nu gresesc
|
|
22-02-2014 07:59 de mariusika
S-au iti poti calcula asta cu oua! Un ou de gaina are 12g de proteine, din care doar albusul are 10g! Si parca la o masa organismul poate asimila maxim 25-30g de proteine!
|
|
17-07-2014 19:30 de Anonim
|
|
18-07-2014 18:23 de shift
Probabil ca nimeni nu are bani de o asemenea investitie momentan.
Si te rog sa te limitezi la subiectul articolului in momentul in care postezi un comentariu.
|
|
30-07-2014 17:40 de Anonim
Pentru mariusika, un albus nu o sa aiba niciodata 10 gr de proteina. Atat are un ou intreg.
|
|
17-10-2014 13:02 de constantin81
Salutare!
Nu este mult pt antrenamentul de masa sa lucrezi 3 grupe?
Cat trebuie sa dureze antrenamentul pt masa, 60-90 minute?
Daca faci 2-3 exercitii pe grupa, trebuie sa faci neaparat pt fiecare exercitiu o Serie sau doua de incalzire?
De cate ori e necesar in perioada de masa sa lucrezi abdomenul?
|
|
17-10-2014 13:17 de shift
Constantin, ce e ala "antrenament pentru masa"? Nu exista antrenament pentru masa si antrenament pentru definire, exista mai mult cardio si restrictie calorica pentru diferentierea celor doua.
In modelele de antrenamente postate pe site gasesti si cata pauza sa faci. Nu exista un standard de timp, dar 90 de minute clar nu trebuie sa dureze un antrenament cu greutati, nici macar daca faci si cardio la final.
Nu este necesar sa te incalzesti inainte de fiecare exercitiu. Abdomenul il lucrezi de 2-3/saptamana indiferent de perioada in care te afli, masa sau definire.
|
|
18-10-2014 23:47 de constantin81
Ma refeream la perioada de masa, perioada de definire, sau forta. Din cate stiu difera metodele de antrenament in functie de ce vrei sa obtii. Stiu ca in perioada in care vrei sa acumulezi masa musculara faci ex cu greutati mari si repetari putine 6-8. In perioada de definire stiam ca faci repetari multe si cu greutati mici. La fel si cu dieta... Daca am gresit, vreau sa ma corectezi. Merci pt raspuns, Weekend placut!
|
|
19-10-2014 05:05 de shift
Ce ai zis mai sus legat de greutati e un mit. Definierea o faci prin cardio si alimentatie, nu schimbi antrenamentul cu greutati.
|
|
11-11-2014 19:34 de Anonim
Ok,sa zic ca l-as face marti,joi si sambata,pentru ca luni nu pot,m-ar ajuta cu ceva antrenamentu' asta avand in vedere ca la incepatori nu trebuie sa treaca mai mult de 4 zile fara a antrena o grupa de muschi?
Imi tot caut un antrenament,pentru ca am mers doua luni cu unu' si mi-a prins bine,rezultatele sunt vizibile,dar vreau sa-mi schimb antrenamentu,chiar daca am mai bine de doua luni sunt tot incepator...Sugestii de un antrenament careva?
|
|
11-11-2014 22:34 de shift
De unde teoria asta cu cele 4 zile?
Esti pe un site de culturism care desigur contine si antrenamente, chiar nu gasesti ceva care sa te satisfaca?
|
|
08-12-2014 00:10 de Anonim
|
|
08-12-2014 00:12 de shift
Pai si tu vineri ce vezi acolo?
|
|
17-10-2015 19:35 de DjSteelSex
Eu fac asa :
Ziua I:-pectorali-triceps-abdomen
Ziua II:-gambe-coapse-quadriceps-biceps femural
Ziua III:-spate-biceps-umeri-trapez-antebrat
|
|
10-04-2016 20:48 de Anonim
are ceva daca fac si bicicleta sau banda printer acestea?
|
|
11-04-2016 11:14 de shift
Nu. E ok, dar nu in exces.
|
|
15-05-2016 23:46 de Anonim
Salut tuturor , eu fac de 3 luni sala si am un profram care mi se pare foarte ok , se vad ff bine rezultatele ,il am de la un domn ce face de 25 de ani sala . Acesta este :
Luni- Piept
Marti- Spate
Miercuri- Picioare
Joi- Biceps-Triceps
Vineri- Umeri si trapez
Sambata mia recomandat niste cardio
Duminica- Alergat 2 4 km sau daca nu dat cu bicicleta . Si inca ceva; flotari puteti face in fiecare zi , iar abdomene puteti face linistit in fiecare zi dupa antrenament .
|
|
16-05-2016 12:33 de shift
In primul rand, nu recomandam sa se faca nici flotari, nici abdomen in fiecare zi, e contraproductiv.
In al doilea rand, sunt curioasa ce umeri faci tu dupa triceps, dar ma rog, daca pe tine te-a ajutat... super.
|
|
14-10-2016 12:53 de Shark
Un program de 3 zile pe sapt masa si definire ???? Am 1.80 cm! 90 kg
|
|
14-10-2016 13:36 de shift
Shark, nu antrenamentul determina masa sau definirea.
http://www.culturism.ro/vedete/este-posibil-sa-dezvolti-masa-musculara-si-sa-slabesti-in-acelasi-timp.html
|
Posteaza un comentariu
|